گرایی: برای سر وزن رسیدن در ۶۷ کیلوگرم مشکلی ندارم/ به خاطر المپیک دوباره به وزن پایین‌تر برگشتم

عضو تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی ۲۰۱۸ گفت: تصمیم کادرفنی تیم ملی این بود که من به ۶۷ کیلوگرم برگردم.

گرایی: برای سر وزن رسیدن در 67 کیلوگرم مشکلی ندارم/ به خاطر المپیک دوباره به وزن پایین‌تر برگشتم

محمدرضا گرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به اینکه خودش را برای بازگشت به وزن 67 کیلوگرم آماده می‌کند، اظهار داشت: تیم در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرد اما ما تمرینات‌مان را در خانه کشتی ادامه دادیم. دوباره قرار است در 67 کیلوگرم کشتی بگیرم و اکنون چیزی در حدود 71 کیلوگرم وزن دارم.

وی ادامه داد: حدود 2 سال پیش هم در همین 67 کیلوگرم بودم و در مسابقات جهانی در رده هفتم قرار گرفتم و برنز بازی‌های آسیایی 2018 را به دست آوردم. مشکلی برای سروزن رسیدن ندارم.

گرایی در مورد بازگشتش به یک وزن پایین تر با وجودی که در رقابت‌های اخیر در 72 کیلوگرم حضور داشته، گفت: سال، سال المپیک است و خیلی از کشتی گیران تغییر وزن می‌دهند که شانس حضور در المپیک را به دست بیاورند. تصمیم کادرفنی تیم ملی هم این بود که من به 67 کیلوگرم برگردم.

این کشتی گیر شیرازی در مورد اخطار اتحادیه جهانی به مربی‌اش به دلیل تنش و درگیری در جام تختی تصریح کرد: خداراشکر که با یک اخطار همه چیز ختم به خیر شد و محرومیتی در کار نیست. خوب است که فقط یک تذکر دادند.

گرایی عنوان کرد: با دعای خیر مردم، صددرصد به المپیک و کسب مدال در این رقابت‌ها فکر می‌کنم. ان شاءالله ابتدا بتوانیم سهمیه المپیک را به دست بیاوریم و بعد از آن نیز باید دید تصمیم کادرفنی تیم ملی در مورد این وزن چیست.



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان