پیشنهاد عضو شورا برای تعطیلی مجموعه‌های ورزشی شهرداری و توزیع ماسک‌ در شهروند

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: فروشگاه شهروند برای توزیع ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده‌ای که وزارت بهداشت تامین می‌کند، آمادگی دارد.

پیشنهاد عضو شورا برای تعطیلی مجموعه‌های ورزشی شهرداری و توزیع ماسک‌ در شهروند

به گزارش ایسنا، حجت نظری صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با بیان این‌که شاید بهتر بود در این ایام جلسات شورای شهر را به شکل دیگری پیش می بردیم، گفت: اما به هر دلیلی حالا تصمیم گرفته شده که جلسات علنی باشد و بابت حضور خبرنگاران و کارشناسان تشکر می‌کنم. هر چند که متوجه شدم برخی از خبرنگاران توسط رسانه‌هایشان مجبور شدند که در این جلسه حضور داشته باشند و ای کاش این اتفاق نمی‌افتاد.

وی با بیان این‌که حناچی پیشنهادات خوبی در زمینه‌ی مقابله با شیوع کرونا داشت، اظهار کرد: شهرداری تهران می‌تواند بسیاری از خدمات خود را به صورت دورکاری ارائه دهد و می‌توانیم به این پیشنهاد جدی‌تر فکر کنیم.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با بیان این‌که متاسفانه مردم کرونا را خیلی جدی نگرفتند؛ چرا که در مورد جزییات و تبعات آن اطلاع دقیقی ندارند، ادامه داد: با این حال ما نیز نباید اهمال‌کاری کنیم و بهتر است وزارت بهداشت در آگاهی‌رسانی جدی‌تر فعالیت کند.

نظری با اشاره به اقدام وزارت بهداشت در تعطیلی سینماها و وزارت ورزش در تعطیلی مسابقات لیگ، اظهار کرد: تقاضا دارم شهرداری تهران نیز تمامی مجموعه‌های ورزشی خود علی‌الخصوص استخرها را تعطیل کند و همچنین وزارت بهداشت روز گذشته اعلام کرده که قصد دارد ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده را به صورت رایگان میان مردم توزیع کند که پیشنهاد می‌شود فروشگاه شهروند آماده باشد تا در صورت موافقت وزارت بهداشت به عنوان یک واسطه، ماسک و مواد ضدعفونی کننده‌ای که وزارت بهداشت تامین‌ می‌کند را در اختیار مردم قرار دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان