طرح نظارتی نوروز ۹۹ در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

یاسوج- ایرنا- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح نظارتی ویژه ایام نوروز ۹۹ در زمینه کنترل قیمت کالا ها و خدمات در استان (از یکم اسفند ۹۸) آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

طرح نظارتی نوروز 99 در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

سالار حسین پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این سازمان با همراهی دیگر دستگاه های متولی از جمله استانداری کهگیلویه و بویراحمد،سازمان تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی، اتاق اصناف در حال اجرای طرح‌ ویژه‌ نظارتی نوروز 99 را در استان و سایر شهرستان ها است.

وی افزود: با توجه به افزایش تقاضای عمومی در ایام پایانی سال، به منظور افزایش آرامش مردم و ایجاد زمینه مناسب برای تامین و توزیع اقلام مورد نیاز مصرف کنندگان و جلوگیری از تخلفات احتمالی رسیدگی به گزارش های مردمی از طریق ستاد خبری بصورت تلفنی و حضوری انجام و همچنین بررسی دقیق و کارشناسی طرح نظارتی ویژه ایام نوروز اجرا می‌شود.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در طرح نظارتی ویژه ایام نوروز ، تمام واحدهای صنفی استان اعم از عرضه‌کنندگان کالا و واحدهای خدماتی به شکل ویژه زیر نظر بازرسان  این سازمان قرار می‌گیرند و گزارش‌های دریافتی توسط آنان به سرعت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

حسین پور بیان کرد: در بخش کالایی نظارت بر اقلامی همچون حبوبات، لبنیات، گوشت قرمز، گوشت مرغ، روغن نباتی، میوه (به ویژه میوه طرح تنظیم بازار)، آجیل و خشکبار، شیرینی‌جات، پوشاک، کیف و کفش، مواد شوینده و روغن موتور ماشین خواهد بود.

وی ابراز داشت: در بخش خدماتی نیز نظارت ها بر شرکت‌های مسافرتی هوایی و زمینی و دفاتر فروش آنها، شرکت‌های حمل و نقل درون شهری و برون شهری، اماکن تفریحی، فرهنگی، سیاحتی، زیارتی و اقامتی، غذاخوری‌ها رستوران‌ها است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: نظارت ویژه بر مراکز نگهداری کالا، سردخانه‌ها، انبارها و بررسی میزان موجودی انواع کالا به ویژه کالاهای اساسی از دیگر برنامه‌های این اداره کل در ایام نوروز 99 است.

حسین پور از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلفات صنفی، مراتب را با سامانه 124 ستاد خبری این سازمان گزارش کنند تا شکایت های آنها در کوتاه ترین مدت رسیدگی شود.

به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بر اساس نیاز سنجی استان و برنامه ریزی های انجام شده 650 تن میوه مرغوب و با کیفیت برای شب عید در این استان در حال ذخیره سازی بوده و اقدامات لازم در این راستا انجام گرفته است.

همچنین بنا به اظهرات حسین پور با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، هیچ گونه کمبودی در تامین کالاهای اساسی در استان برای ایام پایانی سال، وجود نخواهد داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان