تردد مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار مغان ۱۷ درصد افزایش یافت

اردبیل - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: امسال ورود و خروج مسافران خارجی به کشور از پایانه مرزی بیله‌سوار مغان ۱۷ درصد افزایش یافته است.

تردد مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار مغان 17 درصد افزایش یافت

علی رحمتی روز یکشنبه در بازدید از پایانه مرزی بیله‌سوار افزود: در این مدت بیش از یک میلیون و 489 هزار مسافر و گردشگر از پایانه مرزی بیله‌سوار مغان تردد کرده‌اند.

وی بیان کرد: از این تعداد بیش از  269 هزار نفر با استفاده از وسایط نقلیه مانند اتوبوس، مینی‌بوس و سواری و یک میلیون و 220 هزار نفر با پای پیاده تردد کردند.

وی اظهارداشت: در 11 ماه امسال 682 هزار و 701 مسافر خارجی از این پایانه تردد کردند که در مجموع ورود و خروج اتباع خارجی 17 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به تردد 87 هزار و 791 دستگاه انواع وسایط نقلیه در 11 ماه امسال از پایانه مرزی بیله‌سوار اضافه کرد: امسال تردد اتوبوس از این پایانه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 82 درصد افزایش یافته است.

او با اشاره به فعالیت 24 ساعته پایانه مرزی بیله‌سوار این پایانه را جزو پنج پایانه برتر کشور دانست و گفت: اقدامات گذر مرزی مسافران در هشت گیت ورودی و خروجی این پایانه در کمتر از 2 دقیقه انجام می شود.

بیله‌سوار مغان در 165 کیلومتری شمال اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است و تنها  گمرک و پایانه مرزی استان در این شهرستان قرار دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان