رییس جدید شورای حل اختلاف چهارمحال و بختیاری معرفی شد

شهرکرد- ایرنا- رییس شورای حل اختلاف و معاون قضائی رییس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری روز یکشنبه معرفی شد.

رییس جدید شورای حل اختلاف چهارمحال و بختیاری معرفی شد

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، از رابط عمومی دادگستری،در آیین معارفه رییس شورای حل اختلاف استان از تلاش و زحمات "شاپور شمس" تقدیر و "کرم شیخ‌پور" به عنوان رییس جدید شورای حل اختلاف استان چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

رییس کل دادگستری چهارمحال وبختیاری، با اشاره به رسالت ذاتی شوراهای حل اختلاف گفت: این شوراها در راستای برقراری صلح و سازش بین مردم و جلوگیری از اطاله دادرسی، کاهش آسیب‌های اجتماعی و رضایتمندی مردم فعالیت دارند.

احمدرضا بهرامی افزود: احکام صادره شده در شعب شورای حل اختلاف نه تنها موجب رفع اختلاف می‌شود، بلکه باعث نزدیکی دل‌ها نیز است.

وی گفت: درصد زیادی از پرونده‌ها که به دلیل تشریفات قضایی و انجام مراحل دادرسی، در محاکم و دادگاه‌ها معطل مانده است در شوراهای حل اختلاف با صلح و سازش و توافق طرفین خاتمه پیدا می‌کند.

بهرامی، تعداد شعب شورای حل اختلاف استان را  130 شعبه شورای حل اختلاف شهری و روستایی عنوان کردو گفت: در نبمه نخست امسال حدود 33 هزار پرونده به شوراهای حل اختلاف وارد شده که 38 درصد این پرونده‌ها منجر به صلح و سازش شده است.

بهرامی اظهار داشت: در سالجاری 6 پرونده منجر به قصاص با تلاش اعضای شورای حل اختلاف استان و ریش سفیدان و معتمدان محلی به سلح و سازش منجر شده است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای 10 شهرستان با بیش از 947 هزار نفر جمعیت است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان