طعنه باتیستوتا به رونالدو بعد از رسیدن به رکورد او

ستاره آرژانتینی پیشین تیم‌های فوتبال فیورنتینا و رم، به رونالدو به خاطر رسیدن به رکورد او به شیوه‌ای طعنه‌آمیز تبریک گفت.

طعنه باتیستوتا به رونالدو بعد از رسیدن به رکورد او

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریستیانو رونالدو شب گذشته (شنبه) با به ثمر رساندن گل اول پیروزی 2 بر یک یوونتوس در خانه اسپال در هفته بیست‌و‌پنجم سری A، به رکورد گابریل باتیستوتا ستاره سابق فوتبال آرژانتین رسید.

این یازدهمین بازی متوالی رونالدو برای یوونتوس در لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا بود که در آن گلزنی می‌کرد و به این ترتیب او توانست رکوردی که باتیستوتا در دهه 90 با پیراهن فیورنتینا و فابیو کوالیارلا مهاجم سامپدوریا در فصل گذشته به ثبت رساندند را تکرار کند.

باتیستوتا در واکنش به رکورد رونالدو که شب گذشته هزارمین بازی حرفه‌ای خود را انجام داد و در 15 بازی اخیرش برای یوونتوس در تمامی رقابت‌ها 19 گل زده است، پیامی طعنه‌آمیز با این مضمون در صفحه شخصی خود در توئیتر منتشر کرد: «به کریستیانو بابت رکورد تبریک می‌گویم!!!! فقط یک چیز هست و آن این است که به نظر من با استراحت این کار آسان‌تر است». باتیستوتا در پایان پیامش هم چند ایموجی خنده گذاشته تا نشان دهد که پیامش صرفاً جنبه شوخی دارد.

 

اشاره باتیستوتا به استراحت رونالدو در بازی هفته گذشته یوونتوس مقابل برشا بود که به صلاحدید مائوریتزیو ساری به میدان نرفت. رونالدو هفته آینده با گلزنی در دربی ایتالیا مقابل اینتر می‌تواند رکورد باتیستوتا را بشکند و بیشترین بازی متوالی همراه با گلزنی در سری A را به تنهایی به نام خود ثبت کند.

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان