پیروانی: نمی‌توان اتفاق امروز را به بازی پرسپولیس - داماش ربط داد/ درباره نتیجه بازی باید طبق قانون عمل شود

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس مقایسه شرایط دیدار امروز این تیم مقابل سپاهان را با دیدار پرسپولیس - داماش گیلانیان در فینال جام حذفی فصل گذشته نادرست دانست.

پیروانی: نمی‌توان اتفاق امروز را به بازی پرسپولیس - داماش ربط داد/ درباره نتیجه بازی باید طبق قانون عمل شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان, افشین پیروانی بعد از لغو دیدار تیمش مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران درباره اینکه پیش از این دیدار پرسپولیس - داماش در فینال جام حذفی با چهار ساعت تأخیر برگزار شده بود, اظهار داشت: ما از این لحظه به فکر بازی آینده تیم‌مان هستیم، ولی در بازی داماش قانون می‌گفت که باید 10 درصد از ظرفیت ورزشگاه به تیم حریف داده شود و این شرایط در استادیوم لحاظ نشده بود. هواداران پرسپولیس ورزشگاه را پر کرده بودند و زمان لازم بود تا سکو‌ها خالی شود. دو تیم در آن دیدار آماده بازی بوده و گرم کرده بودند و نمی‌توان بازی داماش را به بازی امروز ربط داد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه نتیجه این بازی به چه صورت خواهد بود, گفت: قانون هرچه می‌گوید باید همان شود. سپاهان برای ما قابل احترام است، ولی ما قانون را رعایت کردیم و نباید کسی از ما دلگیر باشد.

وی درباره اینکه انصاری‌فرد معتقد است که بازی باید 3 بر صفر به نفع پرسپولیس اعلام شود, تصریح کرد: هیچ‌کس در این لحظه نمی‌تواند نظر بدهد و ما فقط قانون را رعایت کردیم. قانون می‌گوید تیمی که به زمین می‌آید 30 دقیقه صبر می‌کند تا تیم دیگر به زمین وارد شود، ولی اگر نیامد بازی 3 بر صفر خواهد شد. با این حال بازهم منتظر می‌مانیم و احترام می‌گذاریم به قانون و رأی کمیته انضباطی.

پیروانی درباره اینکه آیا مسعود تابش وارد رختکن پرسپولیس شده بود, خاطر نشان کرد: هیچ‌کس اجازه ورود به رختکن پرسپولیس را ندارد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان