تابش: همین الان حاضریم با پرسپولیس بازی کنیم!/ دروغ می‌گویند!

مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: مشکلی برای بازی با پرسپولیس نداریم و همین الان هم حاضریم با پرسپولیس بازی کنیم.

تابش: همین الان حاضریم با پرسپولیس بازی کنیم!/ دروغ می‌گویند!

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسعود تابش پس از لغو دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس گفت: تلاش زیادی کردیم که این بازی حساس به تعویق بیفتد. با تلاشی که کردیم و جلساتی که در استانداری کردیم، می‌خواستیم بازی به تعویق بیفتد، اما مشخص شد بازی باید حتماً برگزار شود و بدون تماشاگر.

وی با تأکید دوباره بر اینکه گفته شد این مسابقه باید به خاطر منافع ملی برگزار شود، تصریح کرد: سلامتی هواداران خیلی مهم است. ما هم گفتیم بازی به تعویق بیفتد که با آن موافقت نشد. چون ممکن است میزبانی تیم‌های ایرانی لیگ قهرمانان آسیا و نیز تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی به خطر بیفتد. چون عربستان به دنبال حاشیه‌سازی است و AFC منتظر است از این فرصت استفاده کند که ما هم به ناچار پذیرفتیم.

«وقتی پای منافع ملی در میان بود، حضور در دیدار مقابل پرسپولیس را پذیرفتیم.» مدیرعامل باشگاه سپاهان ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: به خاطر ازدحام هواداران، معطل شدیم و دیر به ورزشگاه نقش جهان رسیدیم. بازیکنان در راهرو، خودشان را گرم کردند و به ناظر مسابقه گفتیم آماده حضور در زمین هستیم. گفتیم اگر داور سوت بزند، ما هم وارد زمین می‌شویم.

تابش در این باره که عدم حضور تیم سپاهان در زمین، این شائبه را ایجاد کرد که زردپوشان به دنبال این هستند که بازی نکنند، گفت: کاری به شائبه‌ها نداریم و آماده بازی بودیم. دوستان می‌گویند عضوی از تدارکات سپاهان روی نیمکت نیست، پس تیم نمی‌خواست بازی کند. این درست نیست و ما می‌خواستیم به میدان برویم. فینال جام حذفی، چهار ساعت به تأخیر افتاد که باعث و بانی آن، هواداران پرسپولیس بودند. چون کل ورزشگاه را اشغال کردند و جایی برای هواداران داماش نبود. بعد فدراسیون فوتبال اعلام کرد زمان بدهید و بازی به دلیل ازدحام هواداران، با تأخیر برگزار شد.

وی اظهار داشت: بازیکنان ما حرکات کششی را انجام دادند و آماده آغاز مسابقه بودند. آماده بازی بودیم و بازیکنان هم‌قسم شدند که وارد زمین شوند. اینکه می‌گویند سپاهان نمی‌خواست بازی کند، دروغ است. چون بارها به ناظر مسابقه، اعلام امادگی کردیم و اگر اعضای تیم پرسپولیس برگردند، همین الان هم آماده‌ایم بازی کنیم!

دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس لغو شد

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان