پزشکان همایش کرونا در بابل را برای پیشگیری کنسل کردند

ساری - ایرنا - پزشکان دانشگاه علوم پزشکی بابل برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، همایشی که قرار بود امروز دوشنبه در این دانشگاه برگزار کنند را کنسل کردند.

پزشکان همایش  کرونا در بابل را  برای پیشگیری کنسل کردند

همایش "کرونا، ویروس جدید 2019 "که قرار بود ظهر امروز در سالن امام علی(ع) دانشگاه علوم پزشکی بابل برگزار شود بخاطر پیشگیری از انتشار این ویروس و همچنین دستور وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر لغو تمامی همایش ها، برگزاری این برنامه لغو شده است.

همایش "کرونا، ویروس جدید 2019" قرار بود با محورهای ویروس شناسی، بیماری زایی، تشخیص و درمان، پیشگیری و کنترل توسط پزشکان متخصص عفونی دانشگاه علوم پزشکی بابل برگزار شود.

شهرستان بابل نخستین نقطه در مازندران بود که مشاهده مورد مشکوک به بیماری کرونا را داشت و  پنجشنبه هفته گذشته دانشگاه علوم پزشکی بابل که مستقل از دانشگاه علوم پزشکی مازندران فعالیت دارد اعلام کرد که 2 شهروند بابلی که به قم مسافرت داشتند به خاطر احتمال ابتلا به کرونا در قرنطینه قرار داده شدند.

آمار افراد مشکوک در این شهرستان تا 6 نفر هم رسیده ، اگر چه دیروز یکی از افراد مشکوک مبتلا به کرونا در بابل پس از بازیابی بهبودی از قرنطینه خارج و به آغوش خانواده اش بازگشت.

روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل تاکنون هشت مرحله در زمینه عملکرد این دانشگاه برای پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا اطلاع رسانی کرده است.

بیمارستان میناگر بابل بعنوان مرکز پذیرش بیماران مشکوک به کرونا می باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان