اعطای احکام بازنشستگی مستمری‌بگیران زیرکوه

در مراسمی با حضور مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان خراسان جنوبی، احکام بازنشستگی دو نفر از مستمری بگیران روستای آبیز بخش شاسکوه شهرستان زیرکوه به آنان اهدا شد.

اعطای احکام بازنشستگی مستمری‌بگیران زیرکوه

به گزارش خبرآنلاین از خراسان جنوبی به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر، ابوالفضل فرج زاده مدیرصندوق در استان خراسان جنوبی در سفر به شهرستان زیرکوه، ضمن دیدار صمیمی با اهالی روستای آبیز، آنان را اقشار زحمتکش خواند و بر شعارهر خانوار روستایی یک بیمه اجتماعی تاکید کرد.

وی افزود: با استفاده از ظرفیت دهیاران و معتمدان محلی، افراد فاقد بیمه در روستاها شناسایی شوند تا از خدمات دولت در روستاها بهره‌مند گردند.

فرج زاده هدف صندوق را این دانست که درهر خانواده روستایی حداقل یک بیمه شده وجود داشته باشد و گفت: اهدای احکام در روستاها باعث اعتمادسازی در بین کشاورزان و روستاییان می‌شود.

وی ادامه داد: بیمه اجتماعی یک چتر حمایتی و تضمین آرامش خاطر آینده روستاییان است و اهدای احکام به صورت مستمر به‌منظور ارج نهادن به مقام بازنشستگان دراستان ادامه خواهد داشت.

گفتنی است در پایان این مراسم، مدیر صندوق در استان خراسان جنوبی ضمن دلجویی از مستمری‌بگیران، از نزدیک در جریان مسائل و پرسش‌های بیمه‌شدگان قرار گرفت و احکام بازنشستگی را درب منازل آنان اهدا نمود.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان