چهار محموله زیستی از چالدران به قطور ارسال شد

ارومیه- ایرنا- فرماندار چالدران گفت: چهار محموله اقلام زیستی و بسته غذایی از این شهرستان به منطقه زلزله‌زده خوی ارسال شد.

چهار محموله زیستی از چالدران به قطور ارسال شد

حسن محمدزاده روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقلام زیستی شامل 400 تخته چادر، 200 تخته پتو و 500 کیلو نایلون است.

وی اضافه کرد: همچنین چهار اکیپ امداد، 2 تیم پزشکی همراه با آمبولانس و یک تیم ارزیاب بنیاد مسکن جهت امداد رسانی و تعیین خسارت به منطقه قطور اعزام شده‌است.

وی با بیان اینکه با کمک ادارات راهداری و شهرداری، چهار دستگاه کامیون جهت کمک به منطقه زلزله‌زده خوی اعزام شده، بیان کرد: شهرستان چالدران آمادگی کامل برای هر نوع همکاری در راستای امدادرسانی به زلزله‌زدگان را دارد.

فرماندار چالدران  ادامه داد: این شهرستان و هلال احمر با هدف امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده از نخستین ساعات وقوع زلزله قطور در آماده‌باش کامل قرار دارد.

به گزارش ایرنا علاوه بر ده‌ها زمین‌لرزه با شدت کم و متوسط، منطقه قطور خوی طی روز گذشته 2 بار با زمین‌لرزه نسبتا شدید لرزید که این امر موجب مصدومیت حدود 85 نفر و بستری شدن 10 نفر از آنان، تلف شدن صدها راس دام روستاییان و تخریب 10 تا 100 درصدی منازل در حداقل هشت روستای این منطقه شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان