اکثر بیماران کرونا رو به بهبود هستند

تهران - ایرنا - رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته و استفاده از روش‌های مدرن تشخیصی و درمانی، اکثر بیماران با خدمات دریافتی روبه بهبود می‌روند که این موضوع نوید بسیار خوبی برای مردم است.

اکثر بیماران کرونا رو به بهبود هستند

دکتر محمدمهدی گویا روز دوشنبه در نشست خبری بیماری کرونا در سالن همایش بیمارستان مسیح دانشوری افزود: تجربه‌ای که در بیمارستان مسیح دانشوری در همین مدت کوتاه به وجود آمده است، می‌تواند مورد استفاده سایر کشورهای دنیا قرار گیرد.
وی اضافه کرد: از زمانی که امکانات تشخیص (دوشنبه هفته گذشته) این بیماری را در اختیار گرفتیم تابحال بیش از 1700 آزمایش در پنج آزمایشگاه تخصصی انجام شده که یکی از آن‌ها آزمایشگاه ویروس شناسی بیمارستان مسیح دانشوری است.
گویا افزود: شاید باور کردنی نباشد که بطور متوسط  هر آزمایشگاهی روزانه حدود 300 آزمایش پیچیده تخصصی انجام داده‌اند که در نوع خودش بی نظیر است.

به گزارش ایرنا، بیماری جدید کرونا با نام «کووید-19» از اوایل ماه دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در استان هوبی چین شیوع یافت و تاکنون 75 هزار نفر را در این کشور مبتلا کرده و جان 2 هزار و 233 تن را گرفته است. ایران بعد از چین دومین آمار فوتی کرونا در جهان را دارد.
کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز دوشنبه گفت: تعداد تلفات بیماری کرونا در ایران به 12 و تعداد مبتلایان به 61 نفر رسیده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان