فراخوان آمریکا برای بسیج علیه کرونا

وزیر خزانه‌داری آمریکا خواهان اتحاد بانک های مرکزی جهان در مقابله با کرونا شد.

فراخوان آمریکا برای بسیج علیه کرونا

به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، استیون منوچین، وزیر خزانه‌داری آمریکا از بانک‌های مرکزی خواست تا با بررسی راهکارهای موجود به دنبال راه حلی برای مقابله با ویروس کرونا که اخیر با سرعت زیادی شیوع پیدا کرده است باشند. منوچین که در حاشیه اجلاس سران گروه 20 در جمع خبرنگاران حاضر شده بود همچنین گفت که هنوز برای برآورد خسارات ناشی از ویروس کرونا زود است با این حال انتظار می رود طی سه تا چهار هفته آینده جمع بندی مقدماتی آماده شود.

منوچین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نمی خواهم نظری راجع به سیاست گذاری پولی بدهم اما واضح است که بانک های مرکزی به دنبال راهکارهای مختلفی برای کاستن از پیامدهای شیوع ویروس کرونا بر روی اقتصاد جهانی هستند.  

لازم به ذکر است که تاکنون بیش از 79 هزار و 360 مورد ابتلا به کرونا گزارش شده است که در این بین، 2522 نفر جان خود را از دست داده‌اند. تاکنون در چین، ژاپن، کره جنوبی، سنگاپور، هنگ‌کنگ، تایلند، تایوان، مالزی، ایران، ایتالیا، استرالیا، آلمان، آمریکا، ویتنام، فرانسه، ماکائو، کانادا، امارات متحده، انگلیس، فیلیپین، هند، روسیه، اسپانیا، بلژیک، کامبوج، مصر، فنلاند، اسرائیل، لبنان، نپال، سری لانکا و سوئد گزارش شده است. پس از چین بیشترین آمار قربانیان مربوط به ایران با هشت نفر، کره جنوبی با هفت نفر،  ژاپن چهار نفر،  ایتالیا سه نفر و هنگ کنگ با دو نفر بوده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان