معرفی قهرمانان مردمی در شبکه ۵/ گیتی‌خامنه مجری شد

امشب برنامه "ما ایرانی‌‌ها" در حالی شروع می‌شود که مجری قدیمی تلویزیون به آنتن برمی‌گردد و بازیگر "هیولا" استندآپ می‌کند.

معرفی قهرمانان مردمی در شبکه 5/ گیتی‌خامنه مجری شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولین قسمت برنامه " ما ایرانی‌ها" به تهیه‌کنندگی حجت عیدی و محمد کریمی دونا دوشنبه 5 اسفندماه ساعت 22 از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. 

حجت عیدی تهیه‌کننده " ما ایرانی‌ها" در باره این برنامه گفت:  این برنامه ترکیبی – تولیدی با رویکرد معرفی قهرمانان مردمی و  اجتماعی تهیه و تولید شده است. در حقیقت برنامه "ما ایرانی‌ها" در هر قسمت میزبان مهمانانی از جنس مردم است که به نوعی زندگی‌شان را وقف خدمت به مردم کرده‌اند.

وی ادامه داد: برنامه" ما ایرانی‌ها " برنامه ‌ای است از جنس مردم با هدف گسترش مهربانی و امیدافزایی؛ ما در این برنامه به معرفی قهرمانان مردمی می‌پردازیم که به نوعی رفتارهای اجتماعی و  اثرگذار در جامعه دارند. 

عیدی درباره انتخاب سوژه‌های این برنامه گفت: سوژه‌های این برنامه طی یک فرآیند 6 ماه با همکاری برخی از رسانه‌های خبری و تحقیقات میدانی عوامل تولید برنامه و مردم انتخاب شدند. 

تهیه‌کننده برنامه "ما ایرانی‌ها" خاطرنشان کرد: این برنامه توسط گیتی خامنه مجری توانمند و با تجربه تلویزیون در کنار فرزین محدث بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون،‌ اجرا می‌شود؛ هدایت بخش محتوا و نگارش نیز بر عهده عادل زمانی است. 

وی با اشاره به بخش های دیگر این برنامه گفت: در برنامه "ما ایرانی‌ها "از قهرمانان اجتماعی دعوت می‌شود تا در استودیوی برنامه حاضر شوند و مجری برنامه ( گیتی خامنه ) با آنها به گفت‌و‌گو می‌نشیند. 

عیدی در توضیحات بیشتر، اضافه کرد: آیتم نمایشی با عنوان دوربین مخفی بخشی از این برنامه است که ما به میان مردم می آییم و واکنش های مردم را در قاب تصویر نشان می‌دهیم. " فزرین محدث" در این برنامه استندآپ را اجرا می‌کند و انعکاس اخبار خوب در سطح جامعه یکی دیگر از بخش‌های  این برنامه است که محدث آن را برای مخاطبان ارائه خواهد کرد. 

عیدی در پایان این گفتگو اضافه کرد: ما در هر قسمت دو مهمان داریم،گفت‌وگو با قهرمان اجتماعی و گفتگو با چهره نام آشنا هنری که انتخاب آن مرتبط با سوژه برنامه است.  

در اولین قسمت " ما ایرانی‌ها" سید محمد هاتفی قهرمان اجتماعی ( سفیر صلح ) و سعید پیردوست هنرمند کشورمان مهمان این برنامه خواهند بود. 

برنامه ترکیبی – تولیدی  " ما ایرانی‌ها" کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که دوشنبه و سه شنبه هر هفته  ساعت 22 روی آنتن می‌رود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان