اتهام کاربران به یک سلبریتی؛ بهنوش بختیاری، کاسب کرونا!

بانی فیلم، گروه سینمای ایران: کاربران ایرانی اینترنت این روزها حال خوشی ندارند. بویژه آنان که در داخل کشور با انواع و اقسام بحرانها و تنگناها دست به گریبان هستند

اتهام کاربران به یک سلبریتی؛ بهنوش بختیاری، کاسب کرونا!

بانی فیلم، گروه سینمای ایران: کاربران ایرانی اینترنت این روزها حال خوشی ندارند. بویژه آنان که در داخل کشور با انواع و اقسام بحرانها و تنگناها دست به گریبان هستند. حالا با شیوع کرونا شرایط بغرنج تر هم شده. مجموع این گرفتاریها باعث شده رفتارهای عصبی و برنتابیدن های پرخروش لحظه ای بیش از پیش عیان شود و بروز یابد. در تازه ترین نمونه هجوم کاربران به پیج بهنوش بختیاری و هجمه به او بر سر انتشار یک ویدئوی تبلیغی درباره دارویی گیاهی است که این سلبریتی اعتقاد دارد در پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و درمان کبد چرب مفید است. ویدئویی که او اخیراً در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد تا از این محصول گیاهی رونمایی کند!

کاربران اما کلافه از اتفاقات ناگوار روزهای اخیر در گسترش مرموز ویروس وهم آور کرونا و شیوع آن در کشور، با تاختن به بهنوش بختیاری یک هشتگ را در فضای مجازی داغ کرده اند؛ بهنوش بختیاری، کاسب کرونا!

محمد دلاوری، مجری تلویزیون هم از جمله منتقدان حرکت این بازیگر بود تا در شبکه پنج سیما بگوید: «عقل هم چیز خوبیه! البته از یه سلبریتی انتظاری نمیره آدم باهوشی باشه»!

بختیاری اما اگرچه استوری مذکور را دیگر در پیجش ندارد، اما بی توجه به این موج انتقادات و فارغ از پاسخگویی، همچنان درباره کرونا شوخی در اینستاگرام آپلود می کند و سایر تبلیغاتش نیز به راه است.

خیلی ها هم او را متهم به سواستفاده از شرایط موجود و کاسبکاری از جو ناامن روانی جامعه به نفع یک محصول بی نام و نشان کرده اند. اعتراضی که بی شک با توجه به ابهامات کلی در مورد آنچه او دوای پیشگیری و درمان کرونا معرفی کرده، کاملاً بجا و منطقی است.

اگر چه این رفتارهای عجیب و بعضاً از سوی برخی سلبریتی ها موقعیت آنان را در میان افکار عمومی متزلزل کرده و حتی خود آنان را از وادی هنر به دیگر حوزه های نامرتبط کشانده، اما هنوز هر از گاهی شاهد این دست اقدامات بویژه در فضای مجازی هستیم. رفتارهایی که شرایط مردم را در جامعه امروز این به نوعی به سخره می گیرند و دستاویز خواسته های متنوع و نابجای خود می کنند.

اشتراک گذاری در:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان