جلسه شورای مدیران آکادمی ملی المپیک برگزار شد

صبح امروز جلسه شورای مدیران آکادمی ملی المپیک با حضور رئیس آکادمی برگزار شد.

جلسه شورای مدیران آکادمی ملی المپیک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، در این جلسه که با حضور رضا قراخانلو و مدیران مراکز آکادمی ملی المپیک برگزار شد در رابطه با مجموعه فعالیت‌های انجام گرفته در سال 98 و ارائه گزارش، جمع بندی و تحلیل فعالیت‌های سال جاری و پیش بینی برنامه‌های مراکز آکادمی در سال 99 بر اساس سیاست کمیته ملی المپیک و آکادمی به بحث و تبادل نظر پرداختند و مقرر شد برنامه های خود را ارائه کنند.

در این جلسه مقرر شد گزارشی جامع از برگزاری نخستین همایش آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و دستاوردهای کاربردی آن جمع آوری شده و جمع‌بندی‌های لازم برای برگزاری این همایش در سال آینده اقدامات لازم انجام گیرد.

در ادامه جلسه در خصوص شرایط ویژه و حاکم بر جامعه و آکادمی ملی المپیک به دلیل شیوع ویروس کرونا نکاتی ذکر شد و بر آمادگی آکادمی در این ایام برای ارائه سرویس به ورزشکارانی که کسب سهمیه المپیک کرده‌اند و یا در راه کسب سهمیه هستند، تأکید شد.

در پایان مقرر شد برای ارائه خدماتی مطلوب‌تر به ورزشکاران، مذاکرات لازم با مسئولین فدراسیون پزشکی ورزشی انجام شود تا برای تسهیل در ورود و خروج ورزشکاران و استقرار کارشناسان این فدراسیون با تجهیزات تشخیصی ویروس کرونا در آکادمی ملی المپیک، اقدامات لازم انجام پذیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان