ادامه اتفاقات عجیب در مالکیت تیم دسته اولی/ نصرتی: نمی‌دانم تکلیف‌مان چیست

تیم فوتبال گل ریحان البرز در حالی در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ دسته اول مقابل مس کرمان شکست خورد که با وضعیت عجیبی از لحاظ مالکیتی مواجه است.

ادامه اتفاقات عجیب در مالکیت تیم دسته اولی/ نصرتی: نمی‌دانم تکلیف‌مان چیست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال گل ریحان البرز در ادامه نتایج ضعیف خود در نیم‌فصل دوم لیگ برتر روز گذشته (یکشنبه) مقابل مس کرمان با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد تا با 40 امتیاز به رده ششم جدول سقوط کند.

گل ریحان در شرایطی این هفته برای بازی با مس به کرمان سفر کرده بود که در روزهای گذشته اخباری پیرامون تغییر مالکیت این باشگاه و جانشینی ابراهیم طالبی به جای محمد نصرتی به‌عنوان سرمربی در این تیم منتشر شده بود، اما از قرار معلوم بحث تغییر مالکیت در باشگاه گل ریحان فعلاً منتفی شده و هدایت این تیم در دیدار مقابل مس کرمان هم بر عهده فرشاد فلاحت‌زاده مدیر فنی تیم بود.

محمد نصرتی، سرمربی گل ریحان در گفت‌و‌گو با تسنیم درباره اتفاقات عجیب این باشگاه در روزهای گذشته، اظهار داشت: روز جمعه به ما اعلام کردند که دیگر سمتی در باشگاه نداریم و تسویه حساب هم به ما دادند. ما هم به خانه رفتیم تا اینکه روز بازی با مس کرمان (یکشنبه) به من زنگ زدند و گفتند مالک اصلی باشگاه با انتقال مالکیت مخالفت کرده و به کرمان بیایید تا تیم را زیر نظر بگیرید. گفتم کرج هستم و سرماخوردگی دارم و نتوانستم به کرمان بروم.

وی افزود: به من گفتند با خریداران جدید توافق نشده است. الان هم معلوم نیست تکلیف چیست. از کادرفنی من هیچ‌کدام در بازی با مس کرمان روی نیمکت نبودند. البته خودم با بچه‌ها قبل از بازی به صورت تلفنی صحبت کردم، چون تیم شهرم را دوست دارم اما در ترکیب تیم هیچ دخالتی نداشتم.

سرمربی تیم فوتبال گل ریحان البرز در مورد وضعیت مالکیتی باشگاه نیز گفت: قبلاً آقای حمزه‌لو بودند ولی چند وقت است که از او هم خبر نداریم! من هم اکنون بلاتکلیف هستم و نمی‌دانم چه کار باید کنیم. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان