شادی گل هالندی کار دست دروازه‌بان اروگوئه‌ای داد!

شادی افراطی دروازه‌بان یکی از تیم‌های باشگاهی فوتبال اروگوئه پس از به گل رسیدن تیمش برای او تاوان سنگینی به همراه داشت.

شادی گل هالندی کار دست دروازه‌بان اروگوئه‌ای داد!

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ESPN، دروازه‌بان تیم سرو لارگو در دسته اول فوتبال اروگوئه به خاطر شادی گل تحریک‌آمیزش در بازی مقابل تیم ناسیونال نه تنها تیمش را به دردسر انداخت، بلکه آینده دوران بازیگری‌اش را به خاطر انداخت.

این دروازه‌بان که واشینگتون آگره نام دارد، پس از به گل رسیدن تیمش در نیمه اول، شادی گلی مشابه به شادی گل ارلینگ هالند مهاجم تیم بوروسیا دورتموند در بازی هفته گذشته مقابل پاری‌سن‌ژرمن انجام داد. او که بیشتر سال‌های دوران بازیگری‌اش را در کنار رقیب دیرینه ناسیونال یعنی تیم پنارول سپرده کرده بود، با این نحوه شادی گل خشم هواداران رقیب را برانگیخت و به همین دلیل از سوی داور مسابقه کارت زرد گرفت.

این کارت زرد در ادامه بازی ضربه سنگینی به تیم سرو لارگو زد چون آگره در آخرین دقیقه بازی به خاطر ارتکاب یک خطا که منجر به پنالتی شد، کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد.

از آنجایی که تیم سرو لارگو هر سه تعویض خود را انجام داده بود، یکی از مدافعان میانی این تیم مجبور شد درون دروازه بایستد اما او نتوانست مانع به گل رسیدن تیم میزبان شود. به این ترتیب تیم سرو لارگو در آستانه کسب پیروزی، برد را با تساوی 2-2 عوض کرد.

این اولین بار نیست که آگره با رفتارهایش سعی در زخم زدن به ناسیونال داشته است. او سال گذشته هم یکسری رفتارها و حرکات نشان داد تا دشمنی‌اش را با ناسیونال نشان دهد و به همین دلیل هم با هشدار رئیس باشگاه سرو لارگو مواجه شد. اکنون آینده این دروازه‌بان اروگوئه‌ای در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

آگره در دور دوم رقابت‌های جام لیبرتادورس و در تساوی یک - یک مقابل تیم پالستینوی شیلی هم اخراج شده بود که در آن بازی نماینده اروگوئه 5 بر یک باخت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان