اعتراف به ۱۰۰ فقره سرقت پس از رهایی از زندان

رئیس کلانتری ۱۴۲ کن از دستگیری دو سارق اماکن خصوصی و انباری ساختمان‌ها در غرب پایتخت و اعتراف به ۱۰۰ فقره سرقت خبر داد.

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سرهنگ محمد کمیجانی گفت: در پی افزایش پرونده‌های سرقت از انباری‌ها در غرب پایتخت به ویژه در محدوده کلانتری تیم ویژه‌ای از ماموران کلانتری برای دستگیری عاملان این سرقت‌ها وارد عمل شدند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی اولیه مشخص شد که سارق یا سارقان بدون تخریب در ورودی وارد ساختمان شده و با تخریب قفل انباریها، اموال موجود در آن را سرقت کردهاند، افزود: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت، دزدان برای ورود به ساختمان خود را مامور اداره برق، گاز، آب معرفی کرده و به بهانه بررسی کنترها وارد ساختمان شده‌اند.

رئیس کلانتری 142 کن ادامه داد: ماموران در تحقیقات میدانی موفق به شناسایی شماره پلاک خودروی سارقان شدند و خیلی زود توانستند هر دو سارق سابقه دار را دستگیر کنند.

این مقام پلیسی عنوان کرد: در تحقیق از هر دو متهم 35 و 38 ساله که اعتیاد به مواد مخدر شیشه و هروئین دارند مشخص شد آنها یک سال قبل با هم در زندان آشنا شده‌اند و هم سلولی بودند و پس از آزادی از زندان با همکاری یکدیگر از انباری ساختمان ها سرقت کرده‌اند.

سرهنگ کمیجانی با اشاره به اینکه متهمان به 100 فقره سرقت با همکاری یکدیگر پس از رهایی از زندان اعتراف کردند، در پایان گفت: متهمان پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفته‌اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان