برپایی اردوی تیم‌های ملی کشتی در ترکیه منتفی است/ مسافران قرقیزستان به سرعت انتخاب خواهند شد

با توجه به برپایی اردوی تیم ملی کشتی ترکیه در خارج از این کشور، حضور تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در ترکیه منتفی است.

برپایی اردوی تیم‌های ملی کشتی در ترکیه منتفی است/ مسافران قرقیزستان به سرعت انتخاب خواهند شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با توجه به ایجاد وضعیت فوق‌العاده به دلیل شیوع کرونا ویروس در ایران و احتمال ایجاد محدودیت‌هایی برای خروج و ورود تیم‌های ورزشی از کشور، قرار است تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی که مسابقات پراهمیت کسب سهمیه المپیک را در فروردین ماه در پیش دارند، بلافاصله بعد از قهرمانی آسیا اردوی آماده سازی خود را در کشوری دیگر برگزار کنند تا مشکلی برای حضور در قرقیزستان نداشته باشند.

در همین رابطه ابتدا عنوان شده بود که احتمال حضور تیم ملی کشورمان در ترکیه وجود دارد که این امر با توجه به اینکه تیم‌های ملی این کشور در خارج از ترکیه اردو دارند منتفی است.
با توجه به اینکه صرفاً قرار این نفرات شرکت کننده در گزینشی راهی این اردوی خارجی شوند، تیم ملی برای برپایی تمریناتش به اردوی مشترک و حضور کشتی گیران ملی پوش کشور میزبان نیاز دارد.

حالا باید دید مذاکرات با دیگر گزینه‌ها به چه شکل پیش خواهد رفت.

در مسابقات گزینشی اول که مخصوص آسیایی‌هاست و ٨ تا 10 فروردین در بیشکک برگزار می شود، تیم ملی کشتی آزاد به دنبال سهمیه‌های اوزان ٦٥، ٧٤ و ٩٧ کیلوگرم خواهد بود و به نظر می رسد بهنام احسانپور، یونس امامی و محمدحسین محمدیان تیم اعزامی را همراهی کنند.

در تیم کشتی فرنگی نیز برای کسب سهمیه اوزان ٦٧، ٨٧ و ٩٧ کیلوگرم به مصاف حریفان می‌رویم که احتمال حضور محمدرضا گرایی، رامین طاهری و محمدهادی ساروی در مسابقات گزینشی بالاست.



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان