رقابت ۴۹۲اثر از ۴۸رسانه در جشنواره شهر و رسانه/ برگزیدگان سال آینده معرفی می‌شوند

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز و دبیر جشنواره شهر و رسانه از ارسال ۴۹۲ اثر برای حضور در این جشنواره خبر داد.

رقابت 492اثر از 48رسانه در جشنواره شهر و رسانه/ برگزیدگان سال آینده معرفی می‌شوند

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، سعید حاجی‌زاده اظهار کرد: این تعداد اثر از 48 رسانه مکتوب و دیجیتال استانی و کشوری در این جشنواره شرکت کرده‌ که در این بین خبرگزاری فارس با 52 اثر، بیشترین تعداد آثار ارسالی را به خود اختصاص داده است.

او افزود: پایگاه خبری ترجمان صبح با ارسال 47 اثر و پایگاه خبری تبریز بیدار با 41 اثر در رتبه های بعدی بیش‌ترین آثار ارسالی در جشنواره شهر و رسانه قرار دارند. 

سعید حاجی‌زاده درباره آثار دریافت شده در قالب های مختلف نیز تصریح کرد: 242 اثر در قالب گزارش، 83 اثر در قالب یادداشت و سرمقاله، 56 اثر در قالب عکس و گزارش تصویری، 35 اثر در قالب مصاحبه، 30 اثر در قالب ویدئو، 25 اثر در قالب خبر، 14اثر در قالب اینفوگرافی و موشن گرافی ، 9 اثر در قالب کاریکاتور، 3 اثر در قالب طنز به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

دبیر جشنواره شهر و رسانه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیشترین میزان استقبال از محورهای این جشنواره گفت: دو محور «آسیب‌های اجتماعی» و «فرهنگ، هنر، ورزش» هر یک با 69 اثر بیشترین آثار ارسالی را به خود اختصاص داده اند.

حاجی‌زاده همچنین تشریح کرد: در محور «محیط زیست» 41 اثر، «گردشگری» 36 اثر، «بازآفرینی شهری» 31 اثر، «آموزش شهروندی» 23 اثر، «تبریز، شهر ایمان و غیرت» 21 اثر، «خدمات شهری» 17 اثر و در محور«حمل و نقل عمومی» 12 اثر به این جشنواره ارائه شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل با بیان اینکه در بخش ویژه با ارائه 40اثر بیش ترین استقبال از «نقد برتر مدیریت شهری» صورت گرفته است، افزود: همچنین 18اثر برای بخش «آتش سوزی بازار تبریز»، 5اثر برای بخش «پیاده روی اربعین» و 2 اثر برای بخش «نقش نظام بانکی در تحقق شهر هوشمند» دریافت شده است.

او یادآور شد: نخستین جشنواره تخصصی شهر و رسانه با هدف بهبود و افزایش تعامل با اصحاب رسانه و حمایت هدفمند، نظام‌مند و در شان روزنامه نگاران و خبرنگاران در حال برگزاری است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز این جشنواره را فرصتی خوب برای شناسایی و شکوفایی استعدادهای فعال روزنامه نگاری در زمینه مدیریت شهری دانست و افزود: با توجه به ابلاغ وزارت بهداشت مبنی بر ضرورت رعایت موارد بهداشتی و لغو کلیه برنامه های فرهنگی و هنری، اختتامیه این جشنواره سال 99 با معرفی برگزیدگان برگزار خواهد شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان