ربیعی مسئول سیاست‌گذاری اطلاع‌رسانی "کرونا" شد

طبق مصوبه هیئت وزیران علی ربیعی سخنگوی دولت، مسئول سیاست‌گذاری اطلاع‌رسانی درباره ویروس "کرونا" شد.

ربیعی مسئول سیاست‌گذاری اطلاع‌رسانی "کرونا" شد

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، جلسه هیئت وزیران عصر یکشنبه برگزار شد و در آن مواردی به منظور مقابله با ویروس کرونا به تصویب رسید.

براساس این گزارش، در این جلسه مقرر شد که به منظور بررسی و مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا کارگروهی با مسئولیت معاونت اقتصادی رئیس‌جمهور و با عضویت وزارت امور اقتصادی و دارایی، صنعت، معدن و تجارت، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و سخنگوی دولت و سایر رؤسای دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط تشکیل شود.

در این جلسه همچنین تصمیم بر این شد که وزارت صنعت، معدن و تجارت با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر لازم را به منظور تولید و تأمین لوازم بهداشتی مربوط به انتشار ویروس کرونا و مقابله با آن را اتخاذ کنند. همچنین مقرر شد وزارت دادگستری از طریق تعزیرات حکومتی با گرانفروشی و احتکار لوازم مربوط به پیشگیری از انتشار ویروس مذکور به طور جدی مقابله کند.

همچنین، تصمیم دیگر این بود که مسئول سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی برای اطلاع‌رسانی عمومی در خصوص مسائل مربوط به ویروس کرونا با سخنگوی دولت و اطلاع‌رسانی تخصصی بر عهده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان