فیلم‌های سینمایی زودتر از آخر هفته به سیما رسیدند/ بازگشت سیدجواد رضویان و فرامرز قریبیان

فیلم‌‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن از امشب به شبکه‌های سیما می‌آیند؛ "به روح پدرم" سیدجواد رضویان، "دو نفر و نصفی" یدالله صمدی با انیمیشن‌های کودک زودتر از موعد آخر هفته تلویزیون خودشان را رساندند.

فیلم‌های سینمایی زودتر از آخر هفته به سیما رسیدند/ بازگشت سیدجواد رضویان و فرامرز قریبیان

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی که از امروز تا روز چهارشنبه 8 اسفندماه روی آنتن شبکه‌های سیما می‌روند به‌شرح ذیل‌اند:

شبکه 1 و مسابقه ازدواج

فیلم تلویزیونی "مسابقه ازدواج" به‌کارگردانی سهیل موفق و "آخرین سرقت" به‌کارگردانی مهدی ودادی، سه‌شنبه و چهارشنبه 6 و 7 اسفندماه ساعت 9:45 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

شبکه 2 و "دو نفر و نصفی"

فیلم سینمایی "دو نفر و نصفی" به‌کارگردانی یدالله صمدی، سه‌شنبه 6 اسفندماه ساعت 14:30 از شبکه 2 سیما پخش خواهد شد. در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: زن جوانی که در مهدکودک کار می‌کند، دختر یک‌ساله‌اش را با بچه‌های مهدکودک به پارک می‌برد. بر اثر غفلت او، کالسکه بچه‌اش پریسا در سراشیبی پارک و خیابان و کوچه‌ها به‌راه می‌افتد و مادر که به‌دنبال کالسکه است پس از طی کردن مسیری طولانی کالسکه را گم می‌کند. کالسکه روبه‌روی خانه دو مرد مجرد، که پسرعمو هستند، توقف می‌کند. پسرعموها ابتدا سعی می‌کنند کالسکه را مقابل خانه یکی از همسایه‌ها رها و خود را خلاص کنند، اما موفق نمی‌شوند. کوشش آن دو برای سپردن بچه به دیگران به نتیجه نمی‌رسد و به‌ناچار او را به خانه خود می‌برند... فرامرز قریبیان، علیرضا خمسه و آتنه فقیه‌نصیری در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه 5 و  "پسر چکش‌زن"

فیلم سینمایی "پسر چکش‌زن" به‌کارگردانی تای جان آن، سه‌شنبه 6 اسفندماه ساعت 13:30 از شبکه 5 پخش می‌شود.

سیدجواد رضویان به شبکه شما می‌رود

فیلم‌های سینمایی "به روح پدرم" و "دیگه چه‌خبر" سه‌شنبه و چهارشنبه 6 و 7 اسفندماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش خواهد شد.

"گربه چکمه‌پوش" در شبکه کودک

فیلم سینمایی "گربه چکمه‌پوش"، دوشنبه 5 اسفندماه ساعت 19 و انیمیشن سینمایی "عصر یخبندان1" به سه‌شنبه 6 اسفندماه ساعت 14؛ "بوبو قهرمان کوچک" سه‌شنبه 6 اسفند ماه ساعت 19 از شبکه کودک پخش خواهد شد.
فیلم‌های سینمایی "ریچارد لک‌لک" و "رودلف گربه سیاه" چهارشنبه 7 اسفندماه ساعت 14 و 19 نیز از شبکـه کودک پخش خواهد شد.

شبکه امید و  "روشنایی حقیقی"

فیلم‌های سینمایی "آن‌سوی پرچین"، "لوراکس" دوشنبه و سه‌شنبه 5 و 6 اسفندماه ساعت 17 از شبکه امید پخش خواهد شد. چهارشنبه 7 اسفندماه "روشنایی حقیقی" ساعت 17:45 و "اقبال کودک" ساعت 22:30 روی آنتن شبکه امید خواهد رفت.

"پدرخوانده"3 و "ضدگلوله" در شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی "ضربه مغزی"، "پدرخوانده"3، "دنیای کامل" و "مظنونین همیشگی"، دوشنبه 5 اسفندماه ساعت  15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود. فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی "دو ماجرا برای یک ازدواج"، "زودیاک چینی"، "مظنونین همیشگی"، "کمپانی1"، "رقصنده با گرگ" و "ضدگلوله" سه‌شنبه 6 اسفندماه ساعت 13، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود. فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی "ساعت یک نیمه‌شب"، "ما یک باغ‌وحش خریدیم"، "ضدگلوله"، "کمپانی"2، "تسخیرناپذیران" و "برادران باد" چهارشنبه 7 اسفندماه ساعت 13، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

+

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان