جمع‌آوری نمایشگاه عکس اقتصاد مقاومتی در دانشگاه تهران!

نمایشگاه خیابانی «و این قهرمان واقعی است» که در ضلع جنوبی دانشگاه تهران در حال برگزاری بود روز گذشته به دلایلی نامعلوم جمع‌آوری شد!

جمع‌آوری نمایشگاه عکس اقتصاد مقاومتی در دانشگاه تهران!

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، این نمایشگاه عکس که حاصل پنج سال عکاسی از قهرمانان اقتصاد خرد توسط عکاسان «آژانس عکس مستند سو» بود، در پی تفاهم و کسب مجوز از روابط عمومی دانشگاه تهران روی نرده‌های سبز این دانشگاه دایر شده بود.

بر اساس این توافق، نمایشگاه خیابانی «و این قهرمان واقعی است» باید از 29 بهمن تا 10 اسفند 1398 در ضلع جنوبی دانشگاه به نمایش در می‌آمد اما جمع‌آوری ناگهانی عکس‌ها در روز گذشته مانع از تحقق این امر شد.

در شرایطی که این‌ نمایشگاه با استقبال مردم و عابران خیابان انقلاب و رسانه‌ها مواجه شده بود، این اقدام باعث بروز خسارت جدی به آثار عکاسان حاضر در این نمایشگاه شده است.

عکس , عکاسی , اقتصاد مقاومتی ,

پیگیری‌ها درباره علت این اتفاق حکاکی از آن است که مسئولین دانشگاه به بهانه اینکه مطابق ضوابط هیچ تصویری نباید روی نرده‌های دانشگاه نصب شود و تصاویر باید صرفاً روی سازه‌ها قرار گیرند، چنین دستوری را صادر کرده‌اند.

با وجود توافق اولیه برای برگزاری این نمایشگاه و الصاق عکس‌ها به نرده‌ها، مشخص‌ نیست که چه ضرورتی برای تخریب آثار و عکس‌هایی که با زحمت برای نمایش خیابانی چاپ و تهیه شده بود، احساس شده و چه دلیلی برای تحمیل چنین خسارتی به عکاسان حاضر در این نمایشگاه وجود داشته است.

در ادامه تعدادی از عکس‌هایی که در این نمایشگاه به نمایش درآمده بود را مشاهده می‌کنید: 

عکس , عکاسی , اقتصاد مقاومتی , عکس , عکاسی , اقتصاد مقاومتی , عکس , عکاسی , اقتصاد مقاومتی , عکس , عکاسی , اقتصاد مقاومتی , عکس , عکاسی , اقتصاد مقاومتی ,

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان