"خانه به دوش" عطاران با ادابازی "خندوانه" به شبکه ۱ رفت/ "قلقلک" شبکه نمایش در روزهای پایانی زمستان

شبکه ۱ و شبکه نمایش رنگِ آنتنشان را شاد کردند؛ سریال قدیمی تلویزیون از پستوی آرشیو به پخش رسید و فیلم‌های خنده‌دار سینمایی به شبکه نمایش رفتند.

"خانه به دوش" عطاران با ادابازی "خندوانه" به شبکه 1 رفت/ "قلقلک" شبکه نمایش در روزهای پایانی زمستان

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، بعد از تغییر جدول پخش شبکه 3، 4، 5، سلامت و برخی از برنامه‌های رادیویی، شبکه 1 و شبکه نمایش هم به میدان آمدند تا در روزهای پایانی اسفندماه تا رسیدن به ایام نوروز، آنتنی شاد برای مردم رقم بزنند. شبکه 1 هر روز 9:45 دقیقه صبح فیلم سینمایی طنز پخش می‌کند و از ساعت 17 "خانه‌ به دوش" به کارگردانی رضا عطاران و بازی حمید لولایی و مریم امیرجلالی را روی آنتن می‌برد. 

آیتم پرمخاطب ادابازی برنامه "خندوانه"، هر شب حوالی ساعت20 روی آنتن می‌رود. دو مسابقه "سبقت" و "ایران" نیز با هدف ایجاد شور و هیجان آموزنده برای مخاطبان، در طول شب‌های هفته، ساعت 23 روانه آنتن این شبکه خواهند شد. پخش آیتم‌های مفرح چون نماهنگ‌های شاد و جذاب از دیگر برنامه های تدارک دیده شده شبکه یک در این ایام است.

شبکه نمایش رنگ و بوی فیلم‌های طنز به خود می‌گیرد؛  بر این اساس از امروز، سه شنبه 6 اسفندماه، فیلم‌های سینمایی و تله فیلم‌های ایرانی در ساعت 13 با رویکرد سرگرم‌کننده و شاد پخش خواهد شد. این فیلم‌ها به ترتیب تا جمعه 9 اسفندماه، فیلم‌های "دو ماجرای یک ازدواج"، "ساعت یک نیمه شب"، "ستاره شرق" و " قلقلک"‌اند.

باکس فیلم‌های ساعت 15 از تکرار فیلم‌های  کلاسیک شب قبل، به پخش فیلم های جذاب تغییر پیدا کرده است که به ترتیب تا جمعه 9 اسفندماه،  "زودیاک چینی"، "ما یک باغ وحش خریدیم"، من دیوید هستم" و "مینوس" پخش می‌شوند.

فیلم‌های سینمایی دنباله‌دار کمپانی 1"، "کمپانی 2"، "کمپانی 3" و " دکتر دولیتل 1" در سری فیلم‌های سرگرم کننده باکس ساعت 19 سه‌شنبه تا جمعه قرار گرفته‌اند.

باکس ساعت 23 نیز طبق روال قبل به پخش فیلم‌های جذاب اختصاص دارد که فیلم‌های "ضد گلوله"، "برادران باد"، "خجالت‌نکش" و "گلادیاتور" تا جمعه شب در جدول پخش این باکس  شبکه قرار گرفته‌اند.

جدول پخش هفته‌های آتیکه طبق همین روند تنظیم خواهد شد، در خبرهای بعدی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان