ترقه ساز بین المللی در تهران به دام افتاد +فیلم

باشگاه خبرنگاران: سرهنگ علی علیشاهی معاون مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: طی چند روز گذشته کارگاهی غیرمجاز تولید مواد محترقه در جنوب تهران شناسایی و کشف شد.

معاون مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ افزود: متهم اصلی این کارگاه از چند ماه قبل طی سفری که به کشور چین داشته، به فراگیری زبان چینی پرداخته و دو ماه دوره در خصوص ساخت مواد محترقه دیده است.

او بیان کرد: همچنین این فرد سفری را به کشور ترکیه داشته که تعدادی از دستگاه‌های ساخت مواد محترقه را در داخل کشور شبیه سازی کرده است.

سرهنگ علیشاهی با بیان اینکه این مواد محترقه را خود متهم تولید می‌کرد، گفت: مواد اولیه ساخت این ماده را از استان‌های مرکزی کشورمان تهیه کرده و اقدام به ساخت مواد محترقه غیرمجاز و حادثه آفرینی کرده است.

معاون مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ بیان کرد: این فرد قصد داشت کارتن‌های بسته بندی شده با نام شرکت‌های مجاز روانه بازار مصرف کند، که پلیس قبل از توزیع آن در بازار فرد را شناسایی و دستگیر کردند.

او بیان کرد:حدود یک تن مواد محترقه از این کارگاه کشف شد، همچنین چهار دستگاه ساخت مواد محترقه نیز توقیف و کارگاه پلمپ شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان