کنترل ارتش سوریه بر مناطق جدیدی در حومه ادلب

تهران – ایرنا – منابع خبری چهارشنبه گزارش دادند، ارتش سوریه مناطق جدیدی را در حومه جنوبی ادلب از اشغال تروریست‌ها آزاد کرند.

کنترل ارتش سوریه بر مناطق جدیدی در حومه ادلب

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش سوریه روستاهای سفوهن، کفر موسی، کفر عوید، فلیفل، کوکبه، فقیع، ملاجه، کورسعا، فطیره واقع در حومه جنوبی ادلب را از اشغال تروریست ها آزاد کردند.

بر اساس این گزارش، کفر عوید یک منطقه راهبردی در حومه جنوبی ادلب محسوب می شود و در حد فاصل ارتفاعات شحشبو، سهل الغاب و جبل الزاویه واقع شده است.

ارتش سوریه هم اکنون درحال پاکسازی دیگر مناطق حومه جنوبی ادلب است.

پیش تر فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه با صدور بیانیه ای از پیشروی های میدانی کم نظیر نیروهای ارتش این کشور در حومه جنوبی ادلب خبر داده بود و تاکید کرد بسیاری از مناطق آزاد شده، عمق حضور تروریست ها بود.

ارتش سوریه در حالی به دستاوردهای بزرگی در ادلب دست یافته که تنش نیز میان دمشق و آنکارا درخصوص این استان افزایش یافته است. به نحوی که رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه گفت که این کشور از شهر ادلب عقب نشینی نخواهد کرد و ارتش سوری را به عقب خواهد راند.

نیروهای سوریه در دو ماه گذشته در جریان تصمیم این کشور برای آزادسازی باقیمانده مناطق اشغالی از دست تروریست ها موفق به آزادی بیش از 230 شهر، منطقه، روستا و شهرک در دو استان حلب و ادلب در شمال سوریه شده است.

وحدات من الجیش تحرر قری سفوهن وکفرموسی وفلیفل وکوکبة بریف إدلب الجنوبی وتلاحق فلول الإرهابیین باتجاه کفرعوید

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان