استاندار البرز از صاحبان صنایع قدردانی کرد

کرج - ایرنا - استاندار البرز در پیامی از تمام صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی استان که در این شرایط حساس به تولید و پخش اقلام ضدعفونی کننده و ماسک پرداختند، قدردانی کرد.

استاندار البرز از صاحبان صنایع قدردانی کرد

به گزارش روز مرکز اطلاع رسانی استانداری البرز، در متن  پیام عزیزاله شهبازی آمده است: عملکرد تولیدکنندگان و صنعتگران البرز در این شرایط حساس کشور موجب سرفرازی مردم و نظام شد کسانی که به توان خود متکی هستند و علاوه بر اینکه چشم به مساعدت دولت ندوخته اند بلکه در برهه های حساس مانند شیوع بیماری کرونا ویروس، با تمام توان پای کار آمده اند.
در سال مزین به شعار رونق تولید براساس منویات مقام معظم رهبری، همت مضاعفی در مسوولان کشور و فعالان بخش خصوصی مشهود است و همه بسیج شده اند؛ این اتحاد و انسجامی که در البرز مشهود است، زمینه یاری رساندن به مردم در سخت ترین روزها را فراهم کرد.
تحریم ها، فرصتی برای شکوفایی استعدادها و توانمندی های نهفته جمهوری اسلامی بود چراکه با اتکا به توان داخلی توانستیم زنگارها را کنار بزنیم و در بسیاری از زمینه ها به خودکفایی برسیم، حال نیز با چنین عزمی به ریشه کنی بیماری که با عنوان کرونا ویروس عامل نگرانی مردم شده است، می پردازیم.
اینجانب از تمام صاحبان صنایع و سرمایه گذاران گرانقدر و دلسوز استان که در این مقطع خاص بیش از گذشته با خواست و اراده خود پای کار آمدند و شانه به شانه مسئولان یاری رسان بودند، مراتب قدردانی خود را اعلام می دارم.

تاکنون 12 مورد مثبت و 120 مورد مشکوک کرونا ویروس در البرز شناسایی شده است. 

این بیماری سبب فوت  2 شهروند البرزی شد ضمن آنکه علت مرگ 6 نفر دیگر در این در دست بررسی است.  

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان