لیدوماتریپ اولین سالروز تولد خود را، پرقدرت جشن گرفت

وبسایت لیدوماتریپ، پلتفرم رزرواسیون اقامتگاه های مردمی و بومگردی یکسال پیش ، در تاریخ اول اسفند ۱۳۹۸ شروع به کار کرد. این وبسایت طی مراسمی و با حضور فعالان این حوزه، یکسالگی خود را جشن گرفت.

لیدوماتریپ اولین سالروز تولد خود را، پرقدرت جشن گرفت

وبسایت لیدوماتریپ، پلتفرم رزرواسیون اقامتگاه های مردمی و بومگردی یکسال پیش ، در تاریخ اول اسفند 1398 شروع به کار کرد. این وبسایت طی مراسمی و با حضور فعالان این حوزه، یکسالگی خود را جشن گرفت.

این استارتاپ از سال 1397و با تکیه تجربه دو ساله ای که از 30 وب سایت محلی گردشگری خود به دست آورده بود، فعالیت خود را در قالب پلتفرم جامع و یکپارچه لیدوماتریپ آغاز کرد. لیدوما در زمینه اسکان و رزرو آنلاین اقامتگاه در سراسر کشور فعال است و با اجاره اقامتگاه بیش از 100 شهر ایران از جمله اجاره سوئیت در تهران، اصفهان، شیراز، تبریز و.... معضل اسکان مسافرین را تا حد زیادی حل کرده است. این مجموعه با تلاش های شبانه روزی یک تیم جوان و مستعد و با مدیریت آقای میلاد امیری، در این مدت زمان یکساله توانست  نیاز اقامتی بیش از 4 هزار مسافر را با بیش از 10 هزار شب رزرو در شهرهای مختلف ایران، برطرف کند تا سهم و نقش به سزایی در توسعه صنعت گردشگری در ایران ایفا کند.

این مراسم با حضور رئیس میراث فرهنگی استان آذربایجان شرقی، مدیریت مرکز رشد و نوآوری دانشگاه سراسری تبریز، جمعی از اساتید برتر و برجسته دانشگاه تبریز، تعدادی از هتل داران و میزبان های فعال و همکاران و دوستان برگزار شد. از جمله موضوعاتی که در این مراسم مطرح شد اهمیت بالای نیروی انسانی به عنوان یک عامل مهم در بحث استارتاپ ها و مشکلات پیش روی آنها بود.

میلاد امیری بنیانگذار وبسایت لیدوماتریپ، در این مراسم به چشم انداز آینده و برنامه های پیش روی این پلتفرم گردشگری اشاره کرد و گسترش خدمات لیدوماتریپ، در تمام زمینه های گردشگری را جزو برنامه های میان مدت این مجموعه عنوان کرد. او در ادامه به تجربیات چند ساله خود و تیمش در زمینه رزرو آنلاین و خدمات گردشگری اشاره کرد و گفت: «سه سال تجربه خود در زمینه رزرواسیون آنلاین را درختی ریشه دار می دانم که ثمره آن شناخت بیشتر بازار و شناسایی نیاز مسافرین و میزبانان است و هرچه به جلو پیش می رویم، با کسب تجربیات بیشتر و پایه گذاری یک سیستم کاملا خودساخته، ریشه های این درخت تنومند تر می شود». در پایان نیز از کارکنان و افراد  لیدوماتریپ، تجلیل به عمل آمد.

استقبال گرم و صمیمانه از مسافرین، جزو اصول لیدوماتریپ است

لیدوماتریپ، با این ایده متولد شد که افراد با مالکیت اقامتگاه های مختلف مانند ویلا، سوئیت، خانه مبله، کلبه جنگلی و...، بتوانند اقامتگاه خود را در ازای مبلغی در اختیار مسافرینی قرار دهند که به دنبال یک محل اسکان امن با قیمتی مناسب هستند. به طور مثال اگر شما عازم شمال کشور باشید و به دنبال اجاره ویلا شمال باشید، در لیدوما می توانید اقامتگاه های مالکان شهرهای مختلف شمال را همراه تصاویر واقعی و اطلاعات دقیق، مشاهده کرده و رزرو نمایید.

آقای خطیبی یکی از میهمانان این مراسم  و جزو اولین میزبان هایی بود که به عضویت لیدوماتریپ درآمد و مشخصات و تصاویر اقامتگاه خود را در این وبسایت به ثبت رسانید تا در معرض دید مسافرین باشد. او از ابتدای کار لیدوما تاکنون جزو میزبان های نمونه و فعال در شهر تبریز هست که در هر چهار فصلِ سال، از مسافرین این شهر به گرمی استقبال می کند. علاوه براین، آقای خطیبی یکی از علاقمندان به سفر و عکاسی نیز هست که ارتباط نزدیک با مسافران و آشنایی با افراد جدید از شهرهای مختلف ایران را در ایجاد این علاقه بی تاثیر نمی داند، تا جایی که سفر و ایرانگردی، جزو برنامه های جدانشدنی زندگی او شده است. لیدوما در حال حاضر با بیش از 1500 میزبان در شهرهای مختلف ایران همکاری می کند.

بنگاه های اقتصادی  مانند لیدوماتریپ که نمونه های خارجی آن نظیر  Airbnbو booking در حال فعالیت هستند، بر مبنای یک رابطه دو طرفه میان مالک و مسافر طراحی شده که به هر دو طرف سود می رساند. در عین حال، رزرو آنلاین جایگزین مناسبی برای بازار سنتی و پردردسر اجاره آپارتمان مبله، سوئیت و ویلا است که غیرقابل پیشبینی و در مواردی نا امن است و هیچ نظارت قیمتی روی آن وجود ندارد.

شروع ماجراجویی با لیدوماتریپ

با اسکان مسافرین از شهرهای مختلف در اقامتگاه های مردمی، لحظات و صحنه های زیبایی از تبادل ، آشنایی و دوستی میان فرهنگ و آداب رسوم مختلف ایجاد می شود. این مسئله به ما ثابت می کند ما بیشتر از آنکه متفاوت از همدیگر باشیم، شبیه و همانند هم هستیم و این شاید فرصت خوبی برای همدلی و همراهی انسان ها و ایرانی ها با یکدیگر باشد. اما این تازه شروع ماجراجویی با لیدوماتریپ است. با امید به آینده ای روشن، خدمات این پلتفرم گردشگری به صورت گسترده تری ادامه خواهد یافت تا علاقمندان به سفر، چه کسانی که یک گردشگر حرفه ای هستند و چه مسافران کم تجربه، بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن به خدمات مختلف گردشگری، دست پیدا کنند.

لیدوماتریپ در حال حاضر، اقامتگاه های مختلف از اجاره ویلا در رامسر گرفته تا اجاره ویلا در محمودآباد در شمال، و شهرهای جنوب و مرکز ایران را پوشش می دهد. این مجموعه شرایطی فراهم کرده تا مسافران با هر تنوع سلیقه و بودجه ای، بتوانند در شهر مقصد خود اقامتگاه پیدا کنند و مسئله اسکان، از حالت معضل خارج شده و تبدیل به یکی از گام های آسان و حتی سرگرم کننده سفر بشود. لیدوما برای ایجاد یک ارتباط صادقانه و امن میان مالکان اقامتگاه ها و مسافرین طراحی شده است، چراکه برای اجاره ویلا در شمال، جنوب و هر شهر دیگری از ایران به صورت آنلاین، قیمت ها در محدوده ای منطقی سیر می کنند و امکان افزایش بی رویه قمیت وجود ندارد. برای آشنایی بیشتر با لیدوما و خدمات این سایت، به lidomatrip.com مراجعه کنید.

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان