مادر باردار مشکوک به کرونا در بابل زایمان کرد

مادر باردار مشکوک به کرونا در بابل زایمان کرد
دکتر فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل از زایمان زن بارداری با احتمال بسیار بالای ابتلا به کرونا خبر داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل دراین باره گفت:« روز گذشته مادر باردار 23 ساله اهل بابل با علائم تب، سرفه، درد عضلانی، تنگی نفس و با سابقه سرماخوردگی در خانواده به بیمارستان مراجعه کرد که پس از انجام سی تی اسکن و آزمایشات مربوطه احتمال ابتلاء به بیماری کرونا در ایشان بسیار بالا تشخیص داده شد. این دانشگاه خوشبختانه از قبل پیش‌بینی اتاق عمل ویژه برای زایمان اینگونه مادران مشکوک به کرونا را در نظر گرفته بود.»
بیشتر بخوانید ویروس کرونا با زنان باردار چه می کند؟
دکتر جلالی در ادامه به ایسنا توضیح داد:« ختم بارداری برای این مادر باردار به‌علت پارگی کیسه آب در 36 هفته اعلام شد و زایمان توسط تیم زنان و زایمان دانشگاه به سرپرستی خانم دکتر پهلوان با موفقیت انجام شد و نوزاد سالم با وزن 3 کیلو و چهارصد گرم بدنیا آمد. نوزاد به‌علت زایمان زودرس در بیمارستان کودکان امیرکلا تحت مراقبت‌های پزشکی قرار دارد و حال عمومی نوزاد خوب است. این مادرهم پس از زایمان در بیمارستان تحت نظر قرار دارد و حال عمومی او مساعد است.»
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل در پایان تاکید کرد زنان باردار باید به شستن مکرر دست‌ها، پرهیز از روبوسی و دست دادن و خودداری از حضور در خارج از خانه و تماس‌های غیر ضروری توجه بیشتری داشته باشند. بیشتر بخوانید اپیدمی کرونا چه زمانی تمام می شود؟
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان