چرا عیدی مددجویان بهزیستی واریز نشده است؟

به فاصله چند هفته از گلایه مدیران ارشد کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی در مورد اختصاص نیافتن بودجه و عدم امکان پرداخت عیدی خانواده های تحت پوشش، بررسی ها نشان می دهد این مشکل همچنان پابرجاست.

نتیجه تصویری برای تابناک + عیدی

به گزارش «تابناک»، اواخر بهمن ماه بود که خبر عدم تخصیص بودجه برای پرداخت عیدی خانواده های تحت پوشش منتشر شد و موجی از نگرانی را میان این افراد ایجاد کرد؛ مشکلی که انتظار می رفت در روزهای آتی اصلاح و منابع کافی برای این مهم تأمین شود.

در همین رابطه روز یکشنبه یازدهم اسفندماه جتبی احمدلو مدیرکل حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی (ره) درباره پرداخت عیدی مددجویان کمیته امداد اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام ع. ید نوروز تمامی مددجویان کمیته امداد عیدی دریافت می‌کنند.  

وی گفت: بر همین اساس، مددجویان عادی و تبصره 14 کمیته امداد براساس تصمیمات اتخاذ شده، تا پایان هفته جاری عیدی به حساب سرپرست‌های خانوار واریز می‌شود. 

این یعنی هنوز عیدی خانواده های تحت پوشش کمیته امداد واریز نشده اما امید این است که تا پایان هفته این اتفاق عملیاتی شود.

از سویی نیز هفته پیش و در رابطه با وضعیت مشابه سازمان بهزیستی، احمدرضا شجیعی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور در تاریخ هفتم اسفندماه درباره زمان پرداخت عیدی مددجویان سازمان بهزیستی کشور، اظهار کرد: مبالغ مربوط به عیدی مددجویان بهزیستی به بانک داده شده و تا شنبه 10 اسفند ماه به حساب مددجویان واریز می‌شود.

با این همه برررسی ها و گلایه های مردمی حکایت از آن دارد که هنوز سازمان بهزیستی در عمل به تعهد خود در قبال خانواده های تحت پوشش موفق نبوده و از قرار معلوم عیدی این خانواده ها هنوز پرداخت نشده است.

تابناک پیش از این نیز به این موضوع پرداخت بود و از بی توجهی مسئولان به این مسئله مهم در کوران انتخابات که بازار وعده دادن داغ می شود، اظهار تعجب کرده بود.

به هر صورت علی رغم همه تأخیرها و نگرانی های ایجاد شده، امید این است که در روزهای آتی مسئولان این دو نهاد حمایتی در عمل به تعهدات خود در قبال مردم موفق شوند و عیدی خانواده های تحت پوشش به حسابشان واریز شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان