۶۰ مدل موی کوتاه برای سال ۲۰۲۰

اگر مایلید چهره تان را تغییر بدهید باید بدانید که در این پست ما بهترین مدل های کوتاهی را جمع آوری کردیم، پس از دستشان ندهید. چه موهای بلندی داشته باشید و بخواهید با کوتاه کردنشان تغییر اساسی توی چهره تان ایجاد کنید، و چه بخواهید مدل موی کوتاهتان را تغییر بدهید، این پست کمک تان میکند.

60 مدل موی کوتاه برای سال 2020

اگر مایلید چهره تان را تغییر بدهید باید بدانید که در این پست ما بهترین مدل های کوتاهی را جمع آوری کردیم، پس از دستشان ندهید. چه موهای بلندی داشته باشید و بخواهید با کوتاه کردنشان تغییر اساسی توی چهره تان ایجاد کنید، و چه بخواهید مدل موی کوتاهتان را تغییر بدهید، این پست کمک تان میکند.

در این پست شما با مدل های لایه ای آشنا می شوید که بلافاصله حجم موهایتان را افزایش میدهدند و آنها را سالم و سرحال می کنند. مزیت دیگر این مدل موها این است که به راحتی آراسته میشوند و نیازی به مراقبت آنچنانی ندارند. بعلاوه، لایه ها باعث خوش حالتی موها میشوند. ما با ترس های خانم ها از موی کوتاه آشنا هستیم و به همین دلیل این اطلاعات را در اختیارتان قرار میدهیم. اولین نگرانی خانم ها مربوط به مراقبت از موی کوتاه و دومین نگرانی مربوط به آراستن مو میشود. خب باید بهشان حق داد. کی حوصله دارد اول صبح با کابوس آراستن مو روبه رو شود؟ اما اینطور که فکر می کنید نیست. تازه برعکس! اصلا خودتان ببینید!

آراستن موی کوتاه

چندین راه برای آراستن موی کوتاه وجود دارد. شما می توانید با صاف کردن، فر کردن و یا استفاده از حالت طبیعی موهایتان، آنها را برای هر موقعیتی مدل بدهید. اگرچه مدل های مختلفی برای کوتاهی مو وجود دارد، اما مدل باب جذاب ترین مدل ها را در اختیارتان می گذارد. مدل باب بسیار خوش حالت است و اگر با مدل پیکسی ادغام بشود دیگر محشر است. مدل موی باب دست شما را باز می گذارد که از مراسم های رسمی تا بیرون رفتن های روزانه، چهره ای آراسته و مناسب داشته باشید.

بعد از انتخاب مدل می‌توانید مشتری بازار سنجاق شوید و یک قیمت کوتاهی مو بگیرید و با آرایشگران فعال بازار سنجاق در پیام‌رسان سنجاق چت کنید.

نکته ی پیرایشی: این استایل با مدل پریشان این روزها بسیار محبوب شده.

باب گرد با فرق کج

اگر به دنبال مدلی هستید که بعد از شستشو نیاز به آراستن نداشته باشد، مدل باب با فرق کج، همان چیزی است که می خواهید. مجهز بودن به ابزار و محصولات مناسب برای داشتن این چهره، بسیار اهمیت دارد. در بین تمام مدل موهای کوتاه محبوب، مدل باب بهترین است. باب گرد که به کوتاهی تماما صاف هم معروف است، در بین خانم های امروزی بسیار محبوب شده. این مدل مو برای موقعیت های رسمی و خودمانی مناسب است. همچنین می توانید با صاف یا فر کردن موهایتان، هربار چهره ی متفاوتی را تجربه کنید.

باب کوتاه زاویه ای

https://lh4.googleusercontent.com/Be1pVEZyiEtyOCC9rBMM0JkeuiuBR8Ge59i2viRNOPOhu7swlSR8nIM2_YnGKlRFES_hECGx_EEp0vbJjr2Eo5jJWCzccoXmETMsP1SUiWGHwRjQx_SoQkozaoWgYXqCNC3T_KzH

این مدل زیبا و تیز، یک نمونه ی ناب از باب زاویه ای است. اندازه های متفاوت بلندی مو در این مدل، به مو حجم و حرکت می بخشد. مو در قسمت پشت سر پوش داده شده و بلندی مو در قسمت جلوی سر بیشتر شده. بنابراین شما با انتخاب این مدل، می توانید بطور همزمان چهره ای کلاسیک داشته باشید و انتظارات جامعه ی مدرن رو هم برآورده کنید. خوبی این مدل این است که میتونید تغییر ایجاد کنید و عمق بیشتری به موهایتان بدهید. شاید دلتان بخواد انتهای موهایتان را با تیغ یا قیچی کوتاه کنید. در هر دو صورت چهره ای به روز و جذاب خواهید داشت.

نکته ی پیرایشی: می توانید مدل موهایتان پریشان و یا صاف و براق کنید. در بین تمام مدل های کوتاهی، باب بهترین است!

شینیون بافت

https://lh5.googleusercontent.com/ZwAN_QKTSLH2Eob-GT1ttp1mXnNOAGDNeyPJxX0tMToMV-wzejCOxHnkg8FrX8ovUq0_0aHQjSCCQna87-iwlaHtHhLx1fzkeXH12Oi1SOJ-kphpFj1uqruChosGOTiN0baAOkus

خانم ها معمولا در مراسم های رسمی از شینیون استفاده می کنند. اما خانم هایی که موهایشان کوتاه است باید چیکار کنند؟ اتفاقا چند مدل شینیون وجود دارد که فقط به درد موهای کوتاه و تیره می خورند. تعداد زیادی برای مدل موی کوتاه وجود دارد، از مدل های پریشان گرفته تا صاف و براق. اگر طرفدار سادگی هستید، پس بهتر است موهایتان را ببافید. فقط کافیست موهایتان را به دو قسمت تقسیم کنید، چند تا کش مو سنجاق بردارید و موهایتان را ببافید. آنوقت است همه فکر می کنند ساعت ها برای این شینیون و چهره ی جذابتان وقت گذاشتید.

نکته ی پیرایشی: حتی اگر موهایتان کم پشت است، می توانید با استفاده از تکنیک پوش دادن، کاری کنید که پر حجم و ضخیم به نظر برسند.

مدل پیکسی بلند برای موی کم پشت

این عکس، یکی از مدل های مورد علاقه ی ماست. اگر دقت کنید میبینید که لایه های لطیف و یکپارچه ی این پیکسی به این مدل جلوه ی سه بعدی داده. می توانید این مدل پیکسی را بلندتر، کوتاه تر و یا رنگ کنید، همین ویژگی این مدل را به انتخاب مناسبی برای فصل تابستان تبدیل میکند. همچنین به شما شانس این را میدهد که مدل موهایتان را تغییر بدهید و جذاب و سکسی و در عین حال راحت و خودمانی به نظر برسید.

باب بلوند

https://lh3.googleusercontent.com/eE_VR3d0gtTCoL1Fv9aIfDF0zoBBenI8Ua7Lew7jDr8ShYjeZIiPE4gO5LxwUog5jsqWjjRQsSIeJMgr9fCU6ibZqjfQIDpdxX_UT3FLGP-7SNPCZeP4cFTdJaGUh7FPhkaKmYGs

اگر دوست دارید تابستان امسال موهایتان را کوتاه کنید، ما به شما کمک می کنیم تا مدل مناسب را انتخاب کنید. منطقی به نظر می رسد که خانم ها به دنبال مدلی باشند که آنها را به دردسر نیندازید. فرقی نمیکند که بخواهید موهایتان را مدل باب، پیکسی یا هر مدل دیگری کوتاه کنید. مهم این است که می توانید با اضافه کردن چتری یا چند لایه موی فر به موهایتان، باعث درخشش آنها بشوید. مدل های کوتاهی زیادی برای این فصل وجود دارد که سرها را به سمت شما برمی گرداند. کافیست که به جمعیت short hair dont care بپیوندید و امسال تابستان کیف کنید.

بالیاژ پلاتینی روی باب

اگر موهایتان کم پشت است، حتما دنبال مدل هایی گشتید که موهایتان را پرحجم تر نشان دهد. مدل هایی وجود دارند که با کمی تغییر جهت قیچی در زمان کوتاه کردن، می توانند باعث پرحجم شدن موهایتان شوند. این مدل ها نه تنها موهایتان را پرپشت و خوش حالت می کنند، بلکه باعث میشوند بتوانید موهایتان را جوری مدل بدهید که تا به حال ممکن نبوده.

باب بافته شده

شما می توانید روی موی کوتاه هم یک بافت زیبا داشته باشید. با گذشت زمان و بلند شدن مو، مدل کوتاهی شکل عجیبی پیدا می کند که شما می توانید با بافتن آن بلندی ها، چهره تان را زیبا کنید. یادتان نرود که قسمتی از موهایتان را ببافید و با باقی موهایتان ادغام کنید. این مدل را حتما در لیست مدل های فصل بهار قرار دهید. هر دو مدل بافت صاف یا پریشان، برای هر موقعیتی مناسب هستند. همین امروز موهای کوتاه تان را ببافید.

نکته ی پیرایشی: اگر موهایتان آنقدر کوتاه است که جمع نمیشود، بافت هالو (Halo) را امتحان کنید.

یکی از بهترین مدل های کوتاهی برای موی نازک

مدل های زیادی برای کسانی که موی نازک دارند وجود دارد. حاظرم شرط ببندم که نمی دانستید موی نازک تان در دسته ی موی ابریشمی، لطیف و یا زنانه قرار می گیرد. کوتاه کردن مو یکی از بهترین راه ها برای کنار آمدن با موهای نازک است. وقتی موهایتان نازک و بلند باشد، ممکن است نتوانید به راحتی آنها را حالت بدهید. موی کوتاه حالت پذیرتر و به همین دلیل بین خانم ها محبوب تر است. از مدل موهاک گرفته تا مدل صاف، موی کوتاه قابلیت این را دارد که به شکل های مختلفی حالتش بدهید.

باب مجعد

https://lh4.googleusercontent.com/vfdP8EPBeJ_2CjAiSBhouzL1LAivrE8Rv8eeFjnSNW4L4NfWV70lFvdkA6RR2I_Ab5uhYnFzaKq9I1OaACyFKkjCPA-a94tBFp5uYQhKIzusBgYDSGPr41vuRnOXBPYl0MVXdpIb

اگر موهایتان صاف است، حتما حسرت موی مجعد بقیه را خوردید. و اگر هم موهایتان فر، حتما میگویید که نفرین پشتتان است. در هرصورت باید بدانید که خانم های زیادی هستند که کلی پول خرج می کنند و ساعت های زیادی را جلوی آینه میگذرانند تا به نعمتی که شما دارید برسند. بیشتر خانم هایی که موهای فر و مجعدی دارند، ترجیح میدهند موهایشان کوتاه کنند تا از شرایط پر استرس و خسته کنندده ی آراستن موهایشان خلاص شوند. و وقتی هم موهایشان را کوتاه کردند، کاملا راضی به نظر می رسند.

باب مدل A و آندکات

https://lh4.googleusercontent.com/GT3xBo-E9i7OvFke1WXklUVg3j3PToZkZulIo-ed3GuCPCDpdq8_YKgzE0YKAuesdUPlxxMZJnwG6yj_-h4ppIPMJX6Cm82RrJOwDiTaohTX_V7jbjZJDfzY4pVdkIINkCLp4rjl

اگر واقعا دوست دارید که چشم ها را به سمت خودتان برگردانید، بهتر است آندرکات را امتحان کنید. شاید این مدل ها کمی افراطی به نظر بیایند، اما هنوز هم زنانه و شیک هستند. این مدل مو، درصورتیکه درست آراسته بشود، برای هر موقعتی مناسبند. آندرکات یک مدل محبوب و متنوع برای کوتاهی های زنانه است. جنس موی شما در حالت پذیری مدلی که انتخاب می کنید، نقش مهمی ایفا می کند.

پیکسی بلند لایه ای

این روزها، مدل های کوتاه و لایه ای بسیار پر طرفدار هستند. این مدل ها می توانند چهره ی شما را سکسی و گرم و یا خونسرد و بیخیال نشان بدهند. بلند شدن تدریجی لایه ها باعث میشود که این مدل ها برای هر سنی مناسب باشند. همچنین می توانید با پریشان یا صاف کردن موهایتان، با خیال راحت توی هر موقعیت رسمی یا خودمانی قرار بگیرید. اگر دوست دارید موهایتان حالت پذیر تر باشد، باید لایه ها را کوتاه تر کنید. این استایل شیک به شما شانس این را میدهد که هربار چهره ی جدیدی داشته باشید.

موی کوتاه و چتری

https://lh4.googleusercontent.com/eyZE29jEh5w3_eiITIW-UXn5KFQipyl9VuPIhB_gqKbBMUrb2BhZBAnlenLyx_Zk2ntT5z9l5X7fXbjjux009R9YnWFKFOFDJiQhrQSsTJCt4pR9p1hTC7Ruty8v1-i1GAFDJeWO

اگر میخواهید موهایتان را کوتاه کنید و چتری داشته باشید، این مدل پیکسی انتخاب مناسبیست. چتری ها باعث میشوند زیبایی چشم هایتان نمایان شود. این مدل بدون چتری هم زیبا و جذاب است. حالت پذیر بودن این مدل کوتاهی، آن را به یکی از پر طرفدار ترین مدل ها تبدیل کرده. شما می توانید چتری هایتان را به یک سمت صورتتان ببرید و یا کل پیشونی را با چتری بپوشونید. شاید هم دلتان بخواهد مرزها را جابه جا و چتری ها را خیلی کوتاه کنید!

بالیاژ بلوند روی باب پریشان

همه ی این مدل های کوتاهی ویژگی هایی دارند که ما را به آنها علاقه مند میکند. اما موضوعی که از اهمیت بالایی برخوردار است این است که حالت دادن کدام مدل راحت تر است. مدل های کوتاهی زیادی وجود دارند که میشود به راحتی حالتشان داد. دلیل محبوبیت این استایل ها هم همین است. پس اگر دوست دارید یک تغییر اساسی به موهایتان بدهید، حتما مدل های کوتاه همراه با چتری را امتحان کنید. چتری کج و یا کوتاه، به چهره ی شما زیبایی می دهند که غیر قابل انکار است.

باب لایه ای و مجعد

همانطور که می بینید، مدل های لایه ای مثل جادو هستند و هیچ خانمی نمیتواند این را انکار کند. این مدل ها به موهایتان جان میدهند، و به شما چهره ای جذاب و آراسته می بخشند. هر کدام از لایه ها به خوبی نقششان را در کنترل موی ضعیف، کم پشت، و یا ضخیم و بد حالت، ایفا می کنند. همینطور که در عکس می بینید، لایه های کوتاه به موهایتان حالت و حرکت میبخشند و لایه های بلند باعث پرپشت شدن موهایتان میشوند. ادغام شدن این زیبایی با چند لایه ی مجعد، حجمی به موهایتان میدهد که بسیار جذاب و زیباست.

باب پریشان و فرق کج حجیم

https://lh6.googleusercontent.com/ZstF-gcarJBRKLRa9kS4O0fujDSCX9ysCmtR4nX6XEXdfvcXKwQpPuWncJt3--iOob1zmdkIOxwpc655if5zTMiHzazOnFXBE1O69yaV0wl7OPzCEFlRp5qPBpyipEI1AW_8tSeF

مدل های پریشان یک طرفه، موها را سرزنده و جذاب می کنند. بسیاری از خانم هایی که موی کم پشتی دارند، فکر می کنند که حالت پریشان مو، حجم کم موهایشان را پوشش میدهد و باعث ناپدید شدن آنها میشود. درواقع هرچقدر موهایتان کوتاه تر باشد، لایه ها حالت بهتری می گیرند، قسمت های مجعد مو آشکار میشوند، حجم موهایتان بیشتر میشود، و در نهایت چهره ی جذاب تری خواهید داشت. کمی اسپری نمک دریا روی موهایتان بزنید و ببنید که چقدر به جذابیتتان افزوده میشود. صبر کنید خشک شود و بعد موهایتان را به یک سمت سر ببرید. بله، باید از این استایل عکس اداخت!

پیکسی کج همراه با آندرکات

این مدل به درد خانم هایی میخورد که از متفاوت بودن هراسی ندارند. این مدل نشان میدهد که پیکسی چطور صورتتان را باز میکند و به شما چهره ای پرشور میدهد. نظرتان درباره ی تفاوت بلندی مو چیست؟ قسمت های کوتاه تر مو توسط قسمت های مجعد پوشیده شده اند. اگر با این مدل مو بیرون بروید، قطعا همه از شما تعریف می کنند!

پیکسی-باب لایه ای همراه با هایلایت صورتی

دیگر الان می دانید که مدل های یکطرفه و پریشان چقدر جذابند. نظرتان چیست که زیبایی این مدل را با کوتاهی پیکسی-باب دو چندان کنید؟ این مدل که در قسمت بالای سر پر حجم است، به موهایتان جلوه ای نامتقارن میدهد. این هایلایت های زیبا که به سمت ریشه تیره تر میشوند، هر مدل مویی را زیبا می کند. همینطور موی خود شما را!

پیکسی بلند سر بالا

پیکسی پانکی صورتی با آندرکات

https://lh5.googleusercontent.com/UBNhh4_oqEyOZoI23uJoJ0sMxW9kLKFWMIouZxN6tlsmj8nAqeD29loBf2E82idYwiRw1VsRiMFzAYqkEnVIV_u6Gr_JqNjZQ5C0SFdSW-5xGMI6TKTZcaXo3u_ufS_USOgpSeHB

باب مجعد پریشان بلوند یخی

کوتاهی کاسه ای قرمز

پیکسی با لایه های بلند و یکطرفه

https://lh5.googleusercontent.com/hLrOptqeXRkoqUJI8KByHwq2PjIb8Kx_Dm17AMde9w-UZf5YVGdVyg71FxTJtsshIcBLF9mgnEzTLF9GXNQK9zPDH9ry-Dbrc1B8j-bNbwT1OIxayuoq7-28dqzxk_Ir_6oTWnAL

پیکسی و آندرکات

مدل پیکسی به درد خانم هایی می خورد که از اعتماد به نفس بالایی برخوردارند. اما پیکسی و آندرکات فقط مخصوص خانم های شجاع هست. به همه نشان بدهید که چقدر طوفانی و دیوانه اید! اگه جز آن دسته از افرادی هستید که دوست ندارند اول صبح زمان زیادی را صرف آراستن موهایشان کنند، یکی از این مدل ها را انتخاب کنید. بیدار شوید، موهایتان را بشورید و تمام! همینجوری هم موهایتان عالی هستند! همینجور که میبینید، مدل پیکسی دست شما را برای انتخاب رنگ هم باز می گذارد. چه با رنگ های طبیعی چه رنگ های روشن، شما قرار است با این مدل مو بدرخشید!

پیکسی کوتاه

https://lh3.googleusercontent.com/PbIjfbcAlYWXYU894PCIhAFCqLYr8QCLPlaLlP_WV2WfYgoUoFPu4aRsaWvuncvv-tnfDo5d0o96--NHRxtFIrOe8SD5wljPmjR1R_qZ4x0IaPsPUoWLiIx7gbZvQdMkzL1X_yny

مدل پیکسی کوتاه واقعا جذاب است. به همین دلیل است که خیلی از خانم ها، به خصوص خانم های اهل مد، این مدل را انتخاب می کنند. بعلاوه، با این مدل مو، نیازی نیست اول صبح زمان زیادی را صرف آراستن موهایتان کنید. ماندگاری هیچ مدلی اندازه پیکسی خوب نیست. موهای کوتاه و خرد، بسیار بامزه و جذاب و خواستنی هستند. فقط کافیست که یک رنگ موی مناسب انتخاب کنید. آنوقت با صرف کمترین زمان، بهترین چهره را خواهید داشت.

پیکسی بلند

https://lh5.googleusercontent.com/5My7DjkyIkFFYw3Qy2StiF9wy2wjUfzTjvFVkCvwPgpT3Pv2sM7jGZTOdRvQHMBTjxQ15QlnbxA532ytEbpa3WdIUHFmYMFZ13p5aiWxFxbGvkuL5bIJgtfR8zwJXeVET-f1EW_R

اگر دوست دارید چهره ی آراسته ای داشته باشید، بهتر است که یک طرف پیکسی را بلند بگذارید. مدل لایه ای این پیکسی بدون نیاز به مواد حجم دهنده، موهایتان را پرپشت نشان میدهد و برای موی کم پشت عالیست. بعلاوه، اگر دوست داشته باشید به موهایتان مدل بدهید، قسمت بلند موهایتان به دادتان می رسد. می توانید موهایتان را صاف و یا مجعد کنید. کلی انتخاب دارید! همچنین می توانید با استفاده از چند قطره ژل های حالت دهنده، انتهای موهایتان را تیز کنید و چهره ای جذاب به خودتان ببخشید.

باب لایه ای

مدل باب لایه ای به شما همان جلوه ای را میدهد که هرکسی این روزها آرزوی داشتنش را دارد. به محض اینکه موهایتان را این مدلی کوتاه کنید، حالتی سبکبار و آرام میگیرید، به طوریکه انگار تازه از تعطیلات برگشتید! مدل های متنوعی از این کوتاهی وجود دارد. بنابراین شما می توانید با توجه به جنس موهایتان مدل مناسب را انتخاب کنید. به طور کلی، لایه ها باعث میشوند باب امروزی تر به نظر برسد. همچنین، این مدل ها به مراقبت آنچنانی نیاز ندارند. شاید به همین دلیل است که بیشتر سلبریتی هایی که روی فرش قرمز میبینیم، این مدل را انتخاب می کنند. این مدل دست شما را برای حالت دادن موهایتان باز می گذارد. می توانید موهایتان را صاف کنید، حالت بدهید، و یا فر یا مجعدشان کنید.

باب زاویه ای

آرایشگران عقیده دارند که مدل باب زاویه ای بسیار حالت پذیر است. چرا؟ چون می توانید آن را به هر شکلی که دوست دارید دربیاورید. مجعد یا صاف، براق یا پریشان. زیبایی این مدل های جذاب که مخصوص باب زاویه ای هستند، با رنگ مو دو چندان میشود.

نکته پیرایشی

برای اینکه چهره ی شلخته و بی تفاوتی داشته باشید، می توانید بعد از شست وشوی موهایتان، و زمانی که خیس هستند، از مواد حالت دهنده استفاده کنید. اگر دوست دارید موهایتان صاف و شلاقی شوند، به جای مواد حالت دهنده از مواد مراقبت کننده در برابر حرارت استفاده کنید. بعد با استفاده از سشوار و برس گرد متوسط، موهایتان را حالت بدهید. در آخر از اسپری تثبیت کنندده استفاده کنید. شما آماده اید!

باب و چتری

https://lh3.googleusercontent.com/nhnW_SGV5cXRVsRDYPBvefsjBfQBj0EvtExS_tzi2AUKAZqKoIa6CdunWU9Gjc6HN2r1a_2vjAfFtLmGftcWh2Dcl0ar5odE1ih2_ozgGxk_33d95DkvbwQznB7EtPRP0zyxhYtl

شما بگویید. چه کسی می تواند مدل باب تا چانه و چتری را دوست نداشته باشد؟ این مدل به درد کسانی می خورد که استخوان گونه ی برجسته ای دارند و می خواهند این زیبایی را بیشتر نمایان کنند. بعلاوه، این مدل حالت بهتری به موهایتان میدهد. اگر دوست دارید به موهایتان حجم بدهید، این مدل را امتحان کنید. البته بدون فر. به این عکس و مدل موی فوق العاده زیبا نگاه کنید. این تنوع رنگی در مو کاملا امروزیست. این مدل برای محل کار و مهمانی شبانه مناسب است.

مدل موی کوتاه برای موی مجعد

اگر موهایتان به طور طبیعی مجعد هستند و یا دوست دارید مجعدشان کنید، می توانید مدل های کوتاه را امتحان کنید. قسمت های مجعد به موهایتان حجم و حالت می بخشند. موهایتان را با شامپوی آبرسان بشویید و بعد نرم کننده بزنید و با حوله خشک کنید. سپس موهایتان را به کرم فر کننده آغشته کنید. توصیه میکنیم که از محصولی استفاده کنید که از موهایتان در برابر حرارت مراقبت کند. به این ترتیب، هم موهایتان مجعد میشوند و هم از سلامت و درخشش آنها مطمئن هستید. موهایتان را با سشوار خشک کنید و انگشتتان را داخل موهایتان بکشید. در آخر از اسپری تثبیت کننده استفاده کنید. این مرحله اختیاریست. چرا که کرم فر کنندده تا حدی موهایتان را تثبیت می کند.

مدل موی کوتاه برای موی فر

https://lh6.googleusercontent.com/iN-jeLq0M4_GIK6Q3jgojIYH7M-OzJ3Fp8-gCuCkyeZMhUge5mRkL8nfPKo4_snDRXhLJxXZniCeZ1btDLRIbupRpqE3I3ZbGeICsoVSh_T_5-uvY8KRZZNYdilzzSPnrJMn3HP6

حجمی که حالت فر به موی کوتاه میدهد، قابل رقابت نیست. شما به هیچ محصولی برای حجم دهی موهایتان نیاز ندارید. اما اگر موهایتان به طور طبیعی فر هستند، میتوانید از زیباییش بهره مند شوید. محصولات فر کنندده ی زیادی برای خانم های علاقه مند به موی فر در بازار موجود هستند. بعلاوه، ابزار حرارتی فر کنندده هم می توانند به داشتن فرهایی زیبا کمک کنند. در هنگام استفاده از این ابزار احتیاط کنید و بیش از حد به موهایتان حرارت نزنید. اگر هم دوست دارید بدون حرارت موهایتان را فر کنید، بیگودی های مختلفی در بازار موجود هستند که نیاز شما را برطرف می کنند. اگرچه زمان بیشتری صرف فر کردن موهایتان میشود، اما این گزینه بی خطر ترین روش ممکن است.

بافت موی کوتاه

https://lh3.googleusercontent.com/mjgECDtDfX9JRelw6jpwZz1n2ujlLFm0CPFEATgob0zkltC6hhNgppCB8Iy0-vTv2cDkLxkCL0Y4T42jG9P20_HfquLUT6eyYQELe4chZqfy-Rbb_cCBKoVXk8t_namKyeN4iM1y

آیا به بافت علاقه دارید؟ بافت می تواند روی هر مدل مویی زیبا باشد، حتی موهای کوتاه. دوست دارید جلوی موهایتان را ببافید یا اطراف را؟ خب، روش های زیادی برای بافت قسمتی از مو و ترکیب آن با باقی مو وجود دارد. ما فقط چند مدل را برایتان انتخاب کردیم تا از آن الهام بگیرید. هرجور که تمایل دارید، قسمت یا قسمت هایی از موهایتان را ببافید و باقی موهایتان را صاف کنید و باز بذارید. دوست دارید مدل موهایتان طبیعی باشد یا آراسته؟

مدل نیمه باز برای موی کوتاه

اگر دوست دارید صورتتان باز شود، نیمی از موهایتان را بالای سر ببندید. این مدل هایی که در عکس ها مشاهده کردید به شما چهره ای سبکبار و بی تفاوت میدهند. اگر روز شلوغی را سپری می کنید و دوست دارید تمام مدت موهایتان آراسته باشد، بهتر است جلوی موهایتان را ببافید و باقی موهایتان را باز بگذارید. یکی از ویژگی های خوب این مدل این است که حتی افرادی که زیاد توی مدل دادن مو مهارت ندارند هم می توانند از پسش بربیایند. اصلا نیاز نیست که وقت صرف کنید تا این مدل رو یاد بگیرید. چند بار که موهایتان را این مدلی بستید، بهترین نتیجه نصیبتان میشود.

باب صاف

https://lh6.googleusercontent.com/I9ez-HzEgjNPDnnkgSKuzXmSW-zLsVq4S_zEaCg7LRqA1AuReR6AJkn_tisrNcytENMRbUueUezwVk7Y3xFjxCCr9LL74nPuQblObOjJDiDYMEsr471ONCYg6Uv0FiA68YX8AZu8

باب صاف به شهر برگشته! برخلاف باب پریشان، باب صاف مدلیست که اصلا وقت شما را برای حالت دادن نمیگیرد. اگر موهایتان به طور طبیعی صاف باشد، می توانید با کمک اتو مو، به این مدل زیبا دست پیدا کنید. به همین راحتی! اما انقدر تنوع مدل زیاد است که میشود باب مطابق میل تان را پیدا کنید!

ساده و محبوب: بهترین مدل های کوتاهی

برای همه پیش آمده که حوصله ی مدل موهای سخت و پیچیده را نداشته باشیم. واقعیت این است که گاهی مدل های ساده، زیباتر از آنی که فکر می کنیم هستند. زیبایی در سادگیست مگر نه؟ موهایتان را دو قسمت و بالای سرتان گوجه کنید. می توانید جلوی موهایتان را به صورت موج دار پایین بندازید.این مدل به درد یک پیاده روی دوستانه می خورد. اگر طرفدار مدل های ساده تر هستید، می توانید فرق وسط باز کنید. این کار صورتتان را باز و ویژگی های زنانه تان را نمایان می کند. لازم نیست کل روز را صرف زیباتر شدن کنید. هیچ چیز نمی تواند جذابیت شما را پنهان کند. آیا به دنبال یک مدل موی جذاب برای اولین قرار عاشقانه تان هستید؟ موهایتان را پایین سرتان گوجه کنید و قسمت بالای موهایتان را حجم بدهید. این مدل فقط چند دقیقه زمان می برد. همه ی خانم ها به دنبال زیباترین مدل مو هستند. مدل پیکسی ساده یا باب و هزاران مدل دیگر، در دسترس هستند تا بتونید بهترین استایل را در فصل جدید برای خودتان انتخاب کنید. مدل های کوتاهی زنانه، از مدل های تیز گرفته تا صاف و پریشان، همیشه در حال پیشرفت هستند. افق دیدتان را باز کنید و برای فصل جدید یک مدل جدید را امتحان کنید. میبینید؟ مدل های ساده بسیار خوش حالت هستند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان