مرگ تلخ موبایل فروش؛ سارقان شاهرگ فرشاد را زدند

فیلمی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که در آن لحظه درگیری یک فروشنده موبایل در اسلامشهر با دو سارق نشان داده شده است. در این ویدیو مرد فروشنده توسط سارقین با چاقو مورد حمله قرار گرفته و بعد از ساعاتی فوت می کند. این ویدیو از دوربین های مدار بسته مغازه گرفته شده است.

کولاک: فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که در آن لحظه درگیری یک فروشنده موبایل در اسلامشهر با دو سارق نشان داده شده است.

در این ویدیو مرد فروشنده توسط سارقین با چاقو مورد حمله قرار گرفته و بعد از ساعاتی فوت می‌کند. این ویدیو از دوربین‌های مدار بسته مغازه گرفته شده است.

مرگ تلخ موبایل فروش؛ سارقان شاهرگ فرشاد را زدند!

شرح ماجرا در یکی از شبکه‌های اجتماعی چنین توضیح داده شده است:

با توجه به خلوتی خیابان به علت کرونا سارقین از موقعیت استفاده می‌کنند و با واریز یک میلیون پول صاحب مغازه را از روز قبل متقاعد می‌کنند که جمعه ساعت ۹ صبح مغازه رو باز کند و موبایلی که میخواهند را بخرند.

روز جمعه فرشاد مغازه رو باز میکند و بخاطر اینکه اماکن متوجه باز شدن مغازه نشوند با هر دو سارق داخل مغازه می‌شود و کرکره رو پایین می‌دهد.

بعد از اینکه در گاو صندوق رو باز می‌کند که گوشی را تحویل دهد سارقین با چاقو تهدید میکنند که همه گوشی‌ها رو داخل نایلون بریزند و ببرند.

از اونجایی که صاحب مغازه شوکر همراه داشت ناگهان سارق چاقو را به گردن فرشاد فرو میکند و شاهرگ او پاره میشود، بعد با دو تا نایلون پر از موبایل فرار می‌کنند.

فرشاد داخل مغازه افتاده بود که یک خانم هنگام عبور از جلوی مغازه متوجه صدای کمک خواستن میشود. بعد از اینکه به همسایه‌ها اطلاع میدهد، کرکره رو به زور بالا می‌کشند و فرشاد را به بیمارستان انتقال میدهند، اما دیشب فوت کرد.

پلیس چند دقیقه بعد از سرقت در خیابان اسلامشهر به لباس خونی سارق شک میکند که دو نایلون پر از گوشی هم همراه داشتند. سارقین پا به فرار می‌گذارند، اما در نهایت با شلیک هوایی پلیس و تعقیب دستگیر می‌شوند.

سارقین ۳نفر بودند که یک نفر جلو در کشیک می‌داد. سن سارقین ۲۴ سال بود!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان