۱۷۰ واحد صنفی غیرضروری متخلف در پاکدشت پلمب شد

تهران- ایرنا- رئیس اتاق اصناف شهرستان پاکدشت اعلام کرد: ۱۷۰ واحد صنفی غیرضروری که نسبت به تعطیلی بر اساس طرح فاصله‌گذاری اجتماعی اقدام نکرده بودند، پلمب شدند.

170 واحد صنفی غیرضروری متخلف در پاکدشت پلمب شد

تورج علیزاده روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: طرح تعطیلی صنوف غیرضروری پاکدشت با توجه به وضعیت قرمز اعلام شده؛ پیش از سال جدید در مناطق مختلف این شهرستان آغاز شد و طی آن، بسیاری از افراد به صورت داوطلبانه نسبت به تعطیلی مغازه‌های خود اقدام کردند.

وی افزود: با ابلاغ جزئیات طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، لزوم تعطیلی واحدهای غیرضروری به افراد ابلاغ و از آنان درخواست شد که هرچه سریعتر نسبت به تعطیلی مغازه‌ها اقدام کنند که بسیاری از افراد از قانون تکمین کردند.

وی تصریح کرد: روز گذشته، گشت مشترک بازرسان اتاق اصناف با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت، اماکن نیروی انتظامی و اداره تعزیزات حکومتی در بخش مرکزی، شریف‌آباد، فرون‌آباد و منطقه حصارامیر برگزار و طی آن، واحدهای متخلف شناسایی شدند.

علیزاده افزود: تاکنون 170 واحد صنفی غیرضروری متخلف پلمب و از فعالیت آنان تا یک‌ماه جلوگیری ‌شد.

وی با اشاره به این که بیش از 15 هزار واحد صنفی در شهرستان پاکدشت فعالیت‌ می‌کنند، از همکاری تمامی اصناف در تعطیلی واحد صنفی و قطع زنجیره انتقال انسانی کرونا تقدیر کرد.

رئیس اتاق اصناف ورامین گفت: از مجموع 15 هزار واحد صنفی شهرستان پاکدشت، حدود 800 واحد ضروری هستند که این اصناف می‌توانند با رعایت مسائل بهداشتی به فعالیت خود ادامه دهند.

پاکدشت با 350 هزار نفر جمعیت در 25 کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان