گزارش روزنامه الاتحاد از نحوه ادامه لیگ قهرمانان آسیا و کاهش دستمزد بازیکنان

روزنامه الاتحاد در گزارشی ضمن اشاره به چگونگی ادامه مسابقات لیگ قهرمانان از پیشنهاد کاهش دستمزد بازیکنان خبر داد.

گزارش روزنامه الاتحاد از نحوه ادامه لیگ قهرمانان آسیا و کاهش دستمزد بازیکنان

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه الاتحاد امارات به نقل از یک منبع آگاه در AFC گزارش داد که کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال تصمیم گیرى پیرامون برگزارى مسابقات معوقه لیگ قهرمان به صورت متمرکز در دو کشور منطقه غرب و شرق آسیا است.

بر اساس این گزارش با توجه به نظرات کشورهاى شرکت کننده AFC در تلاش است رقابت‌های مرحله گروهى منطقه غرب در ماه آگوست به میزبانى دو کشور برگزار شود که بر این اساس هر کشور میزبان بازى هاى دو گروه خواهد بود.

به نوشته الاتحاد، امارات یکى از دو کشور میزبان است در حالى که رسانه‌هاى قطرى از برگزارى بازی‌های دو گروه دیگر در دوحه خبر داده بودند. همچنین با توجه به عدم حضور تیم‌های ایرانى و عربستانى در کشور مقابل امکان میزبانى براى این دو کشور وجود ندارد.

در همین حال الاتحاد از مکاتبات برخى باشگاههاى شرق آسیا با AFC خبر داده که خواستار تشریح موضوع کاهش دستمزد و مبالغ قرارداد بازیکنان در فصل جارى شده‌اند چرا که به نقل از این روزنامه شرکت‌هاى تجارى و باشگاه‌ها زیان‌هاى قابل توجهى دیده‌اند بیش از یک میلیارد دلار تخمین زده می‌شود.

AFC در این خصوص پیشنهاداتى را در خصوص قراردادهاى بازیکنان و مربیان به فیفا ارائه کرده است. در پیشنهاد کنفدراسیون با توجه به تقویم مسابقات در منطقه غرب کاهش دستمزدها تا ٢٥ درصد؜ پیش بینى شده و دستمزد ٣ ماه مارس، آوریل و مى را مورد توجه قرار داده است.

این پیشنهاد در یک نشست غیر حضورى به صورت ویدئو کنفرانس مطرح شده و انتظار می‌رود تا اواسط ماه آوریل تصمیم نهایى در این خصوص اعلام شود.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان