چینی‌ها سینماهای شان را دوباره بستند!

بانی‌فیلم: هنوز چند روزی از خبر بازگشایی سالن‌های تمایش فیلم در چین نگذشته بود که امروز اعلام شد تمام سالن‌های سینما این کشور به دستور دولت بار دیگر بسته شد! امروز دفتر ملی سینمای چین واقع در پکن در بخشنامه‌ای به همه مدیران سینماهای این کشور هشدار داد که سالن‌های سینما را تا اطلاع بعدی تعطیل کنند

چینی‌ها سینماهای شان را دوباره بستند!

بانی‌فیلم: هنوز چند روزی از خبر بازگشایی سالن‌های تمایش فیلم در چین نگذشته بود که امروز اعلام شد تمام سالن‌های سینما این کشور به دستور دولت بار دیگر بسته شد!
امروز دفتر ملی سینمای چین واقع در پکن در بخشنامه‌ای به همه مدیران سینماهای این کشور هشدار داد که سالن‌های سینما را تا اطلاع بعدی تعطیل کنند.
بسته شدن دوباره سینماها این درحالی است که بیش از ششصد سالن از یک هفته پیش درهای خود را روی تماشاگران باز کرده بودند، اما از سوی مردم چندان استقبالی نسبت به بازگشایی به عمل نیامد و تماشاگران اندکی جرات کردند به سالن‌ها بروند. این تعداد سالن‌های باز شده، حدود چهار‌ و نیم درصد از کل سینماهای کشور را تشکیل می‌داد.
دفتر ملی سینمای چین در پکن هیچ توضیحی درباره دوباره بسته شدن سالن‌ها نداده است. البته برخی از حرفه‌ای‌های سینمای چین گفته‌اند، ترس دولت از شیوع دوباره ویروس کرونا در شهرهای این کشور است!

اشتراک گذاری در:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان