آیا آی ماینر قانونی است ؟ برسی سایت iminer.net

آی ماینر (iminer) یک شرکت معتبر ثبت شده ایرانی در حوزه اجاره ماینر استخراج بیت کوین است که برای شما این امکان را فراهم می‎کند تا بدون نیاز به دانش فنی و صرف وقت ، به استخراج بیت کوین و همچنین کسب درآمد از طریق استخراج ارزهای دیجیتال بپردازید.

آیا آی ماینر قانونی است ؟ برسی سایت iminer.net


بررسی iminer

، شرکت iminer  به عنوان یک برند ثبت شده در ترکیه و اولین استارت آپ حوزه ماینینگ bitcoin و سایر ارزهای دیجیتال، با سابقه 7 ساله در  کشورهای مختلف ، فعالیت خود را در ایران آغاز کرده است و در حال حاضر بیش از 135 هزار کاربر دارد .

متخصصان و کارشناسان برند  iMiner در بیت فارم ، ماینرهای مخصوص شما را در مزرعه خصوصی نصب و راه اندازی و کانفیگ می کنند و به صورت شبانه روزی از ماینر شما نگهداری کرده و مدیریت آن را به عهده می گیرند. سپس تمامی درآمد حاصل از ماینینگ به شما پرداخت می کنند.

">این مجموعه صرفا تعرفه اجاره ماینر را جهت تامین هزینه نگهداری دستگاه ها دریافت خواهند کرد.
 بزودی سرویس فوق العاده میزبانی ماینر iMiner نیز ارائه خواهد گردید  که این امکان کم نظیر را به صاحبان ماینر می‌دهد که ماینر خود را در فارم حرفه‌ای و مجاز iminer  واقع در کرج میزبانی کنند.

امکان بازدید حضوری برای صاحبان ماینر نیم ساعت در هفته مقدور است .

هم اکنون سرویس های iminer در 5 کشور ایران ، ترکیه ، روسیه ، آمریکا و کانادا فعالیت دارد و با دارا بودن بیش از 300 پرسنل و کارشناس مجرب ، معتبر ترین و مطمئن ترین سرویس اجاره ماینر را به شما هموطنان گرامی ارائه می‌کند.

iminer علاوه بر اجاره ماینر، در زمینه فروش ماینر و تجهیزات ماینینگ نیز فعالیت دارد و با توجه به واردات مستقیم از چین ، کمترین قیمت بازار را به شما ارائه می دهد. نکته قابل توجه است که تمامی ماینرها همراه با گارانتی و با تحویل درب منزل به مشتریان گرامی ارائه می شود.
 



اعتبار و قانونی بودن iminer  :

برند  iminer در ایران متعلق به شرکت بازرگانی افرند شید مهر (بامسئولیت محدود) است که با شناسه ملی 14008641627 و شماره ثبت 547699 فعالیت می کند و که آگهی تاسیس آن را با شماره آگهی 14818701 در روزنامه رسمی کشور قابل رویت است همچنین نماد اعتماد الکترونیکی این برند در حال حاضر با نام کسب و کار فروشگاه اینترنتی رایانه ددینو و ( به نام مدیر عامل شرکت  iminer) در مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت شده است.

دفتر مرکزی شرکت iminer در شهر آلانیا ترکیه مستقر است و برای بازدید عموم و مراجعه حضوری دوشنبه تا شنبه ، ساعت 10 الی 18 امکان پذیر است همچنین دفتر رسمی iminer ایران دفتر ایران  این مجموعه در خیابان پاسداران تهران ، خیابان شهید مصطفی وفامنش قرار دارد که به انجام امور اداری میپردازد.

تمامی پرداخت های کاربران به شماره حساب رسمی این شرکت که مورد پذیرش بانک ملت ایران می باشد ، واریز میشود.

 کاربران همواره می توانند از طریق شماره تماس های ایران نیز با iminer در ارتباط باشند :

· پشتیبانی مشتریان : +98 (21) 8280 2420

· مشاوره و فروش : +98 (21) 8280 2520

· دفتر مرکزی تهران : +98 (21) 8280 2320 این شماره تماس مستقیم با مدیریت مجموعه جهت مسائل امنیتی می باشد.


بررسی دامنه سایت iminer.net :

باتوجه به اقبال عمومی هموطنان وب سایت iminer جز 500 سایت برتر ایران همراه با خدمات دهی به بیش از 80هزار کاربر فعال را داراست .

شما می توانید دامنه سایت iminer.net را در الکسا alexa.com/siteinfo/iminer.net  بررسی کنید که دامنه iminer.net جزو 500 وب سایت برتر و پربازدید ایران است، اعتبار گواهی نامه SSL این سایت 5 ساله است و همچنین میزان اتوریتی آن را در سایت moz.com مشاهده کنید و یا در سایت www.scamfoo.com/site/iminer.net این وب سایت را بررسی کنید .

47212

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان