پاکبانان همانند پزشکان و کادر درمانی در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا قرار دارند

مدیرکل حراست شهرداری تبریز گفت: پاکبانان همانند پزشکان و کادر درمانی در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا قرار دارند و با ایثارگری در عرصه پاکیزه سازی محیط شهری از هرگونه آلودگی تلاش می‌نمایند.

پاکبانان همانند پزشکان و کادر درمانی در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا قرار دارند

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، اسماعیل فتحیان مدیر کل حراست شهرداری تبریز در بازدید از سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز ضمن بیان مطلب فوق افزود : کشور ما امروز در جنگی با دشمن نامرئی قرار گرفته است که رزمندگان و مدافعان میهن در این نبرد پزشکان و کادر درمانی جان بر کف و پاکبانان ایثار گر می‌باشند.

وی با بیان این مطلب که همه این عزیزان دارای خانواده هستند افزود : در این ایام که همگان در خانه خود را قرنطینه ساخته‌اند می‌بینیم که این جان برکفان همچنان در عرصه مقابله با ویروس کرونا ایثارگرانه تلاش می‌کنند که بنده به عنوان عضوی از مدیریت شهری و به نمایندگی از مردم شریف تبریز ضمن قدردانی از همه این عزیزان به رزمندگان خط مقدم مقابله با ویروس کرونا خسته نباشید و خدا قوت عرض می‌کنم و دست بوس همه آنها به ویژه پاکبانان، این مدافعان پاکیزگی محیط شهری هستم.

 مدیر کل حراست شهرداری تبریز همچنین ضمن بازدید از واحدهای مختلف سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز از خدمات شایان و تلاش‌های بدون چشمداشت کارکنان این سازمان قدردانی کرد.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان