۳۰ هزار کارگر و کارفرمای قزوینی در برابر کرونا آموزش دیدند

قزوین - ایرنا - رییس گروه سلامت کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: از اوایل اسفند ۹۸ تاکنون ۳۰ هزار کارگر و کارفرما طبق برنامه بسیج ملی پیشگیری از ویروس کرونا در محیط‌های مختلف کاری و صنعتی با نحوه پیشگیری از این بیماری آموزش دیدند.

30 هزار کارگر و کارفرمای قزوینی در برابر کرونا آموزش دیدند

حبیب الله چگینی روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: گروه سلامت کار معاونت بهداشتی دانشگاه علاوه بر همکاری و مشارکت فعال در تمامی زمینه‌ها با توجه به وظیفه ذاتی و رسالت کاری خود، پیگیری و اجرای اقدامات بهداشتی و پیشگیرانه را در سطح کارگاه‌ها و صنایع تحت پوشش در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: اجرای برنامه‌های آموزشی، ارسال دستورالعمل‌های مربوط در زمینه ویروس کرونا، حضور در کارگاه‌ها و راهنمایی کارگران و کارفرمایان و نظارت بر روند اقدامات پیشگیرانه مورد نظر از جمله اولویت‌های گروه سلامت کار دانشگاه علوم پزشکی قزوین است.

این مسوول در خصوص موضوع آموزش پیشگیری از کرونا به نیروی کار، گفت: ارائه آموزش به شاغلان، کارفرمایان، کارمندان ادارات، متصدیان صنوف مختلف و کارگاه‌های کشاورزی طبق برنامه بسیج ملی پیشگیری از ویروس کرونا انجام شده و در هفته‌های آینده نیز ادامه خواهد یافت.

وی بیان کرد: این آموزش‌ها، شامل آموزش در زمینه بهداشت فردی، نحوه گندزدایی محیط کار، نحوه فعالیت و حضور در محیط کار به صورت ایمن و بهداشتی بود که توسط بازرسان بهداشت حرفه ای مراکز جامع خدمات سلامت و کارشناسان بهداشت حرفه‌ای شاغل در صنایع در حال اجرا است.

تاکنون از مجموع 896 مبتلا به ویروس کرونا در استان قزوین، 587 نفر بهبود یافته‌ و 124 نفر نیز جان باخته اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان