برگزاری جشنواره الگوهای برتر تدریس در فضای مجازی در روزهای کرونایی

مشهد-ایرنا- رییس دانشگاه فرهنگیان استان خراسان رضوی از برگزاری جشنواره الگوهای برتر تدریس در فضای مجازی در روزهای کرونایی خبر داد.

برگزاری جشنواره الگوهای برتر تدریس در فضای مجازی در روزهای کرونایی

علی نیری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با هدف بررسی الگوهای برتر تدریس در فضای مجازی، شیوه‌های نوین آموزش مجازی و شناسایی مشکلات موجود پیش روی آموزش‌های مجازی جشنواره معلمی در روزهای کرونایی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: با تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها به دلیل شیوع بیماری کرونا،تدریس و آموزش در بستر فضای مجازی رونق ویژه‌ای گرفت و بسیاری از دانش‌آموزان به این شکل به تحصیل خود ادامه می‌دهند.

رییس دانشگاه فرهنگیان استان خراسان رضوی گفت:با توجه به شرایط پیش آمده بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی با هدف بررسی الگوهای برتر تدریس در فضای مجازی، شیوه‌های نوین آموزش مجازی و شناسایی مشکلات موجود پیش روی آموزش‌های مجازی اقدام به برگزاری این جشنواره کرده است.

نیری افزود:در این جشنواره معلمان و دانشجو معلمان باید آثار خود را در قالب فیلم‌های پنج تا 10 دقیقه ای از آموزش یک موضوع درسی بدون محدودیت در مقطع و پایه تحصیلی تا تاریخ 25 فروردین ماه به آدرس دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی ادامه داد: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به کانال اطلاع رسانی جشنواره به نشانی @madrak_1399 در پیام رسان‌های بله، ایتا، سروش، تلگرام و صفحه اینستاگرام جشنواره به همین نشانی مراجعه کنند.

استان خراسان رضوی دارای یک میلیون و 230 هزار دانش‌آموز و بیش از 90 هزار فرهنگی است.

با افزوده شدن 77 مبتلای جدید به کرونا تعداد بیماران مبتلا به این ویروس در استان خراسان رضوی به هزار و 438 نفر رسید.
تعداد جانباختگان بیماری کرونا در خراسان رضوی که آزمایش آنها به طور قطعی مثبت بوده است 207 تن اعلام شده است

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان