کمک‌های اتاق بازرگانی به سیستم درمانی کرمانشاه اهدا شد

کرمانشاه- ایرنا- اعضای اتاق بازرگانی کرمانشاه به منظور مبارزه با بیماری کرونا و جلوگیری از شیوع آن سومین سری کمک‌های خود شامل تجهیزات و ملزومات درمانی و پزشکی را به سیستم درمانی استان اهدا کردند.

کمک‌های اتاق بازرگانی به سیستم درمانی کرمانشاه اهدا شد

روابط عمومی اتاق کرمانشاه روز یکشنبه گزارش داد، این تجهیزات شامل 360 عدد شیلد محافظ، 360 عدد عینک، حدود 300 عدد کلاه سفید و تمام فیلتر، 180 لباس مخصوص کرونا و 600 دست ست حفاظتی می‌باشد.
پیش از این نیز 2 محموله دیگر از کمک‌های اتاق کرمانشاه در اختیار مراکز درمانی قرار گرفت که از مهمترین آنها می‌توان به دستگاه ونتیلاتور اشاره کرد.
این کمک‌ها به همت اتاق کرمانشاه و با مشارکت تعدادی از فعالان اقتصادی تامین شده است.
به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی تاکنون 213 نفر در استان کرمانشاه به بیماری کرونا مبتلا شده اند که 27 نفر از آنان جان خود را از دست داده اند.
از ابتدای شناسایی ویروس کرونا تاکنون 38 هزار و 309 نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که در مجموع 2 هزارو 640 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌ و 12 هزار و 391 مورد از ابتدا تاکنون بهبود یافته‌اند.
ویروس کرونا از اوایل دی ماه در «ووهان» واقع در استان «هوبی» چین پدیدار و با گسترش به اکثر کشورها به یک بحران جهانی تبدیل شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان