در خانه بمانیم/

اجرای زنده ناظم‌پور از خانه

تهران- ایرنا- مجید ناظم‌پور نوازنده بربت قصد دارد از منزل برای مخاطبانش اجرای زنده داشته باشد تا هوادارانش را به در خانه ماندن تشویق کند.

اجرای زنده ناظم‌پور از خانه

در روزهایی که همه مردم به قصد قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا به در خانه ماندن تشویق می‌شوند نوازنده بین المللی ساز بربت قصد دارد امشب از خانه خود برای در خانه نشینان اجرای زنده داشته باشد.

خواهش می‌کنم در خانه بمانید

این هنرمند دقایقی قبل از طریق صفحه شخصی خود اعلام کرد: برای تشویق هوادارانش به در خانه ماندن قصد دارد امشب در ساعت 21 از طریق صفحه شخصی خود برای هوادارانش با احرای زنده لحظاتی دلپذیر را به ارمغان آورد.
وی افزود: از همه هواداران و تمامی مردم استدعا دارم در خانه بمانند.

سیزده به در با نوای بربت

این هنرمند در ادامه پیام خود به مخاطبانش وعده داد که برنامه های مفرحی با اجرای موسیقی برای‌شان تدارک دیده است.

کرونا و آخرین اطلاعات پیرامون آن در ایران

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، روز یکشنبه اعلام کرد: تاکنون 38 هزار و 309 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و 2640 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و 12 هزار و 391 نفر نیز بهبود یافته‌اند.

کیانوش جهانپوردرباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از ابتلا به این ویروس بیان کرد: از ظهر دیروز تا امروز 10 فروردین 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 2901 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری به 38 هزار و 309 مورد رسید و تاکنون 12 هزار و 391 نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده اند و این روند ادامه دارد. متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 123 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع قربانیان این بیماری در کشور به 2640 نفر رسیده و 3467 نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان