سگ طلایی که حاضر به ترک درمانگرانش نشد + ویدئو

سگی که پس از نگهداری و معالجه توسط کادر درمانی بیمارستانی در چین حاضر به ترک آنها نبوده، مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

سگ طلایی که حاضر به ترک درمانگرانش نشد + ویدئو

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از یک سگ معالجه شده در صفحات اجتماعی منتشر می‌شود و توسط کاربران بازنشر می‌شود. این سگ که در دوران قرنطینه چین از صاحبش دور افتاده بود و بیمار شد، توسط کادر درمانی بیمارستانی نگهداری و معالجه شد اما پس از بهبودی و آمدن صاحبش برای بردن او از بیمارستان، این سگ حاضر به ترک بیمارستان نبود و از دست صاحبش فرار می‌کرد و به سمت پزشکان و کادر درمانی که او را معالجه کرده بودند بر‌می‌گشت که این اتفاق با واکنش‌های کاربران در صفحات اجتماعی همراه شده است. ویدئو زیر شرحی از این ماجراست.

کاربران بسیاری سگ را مظهر وفاداری می‌دانند و وفای سگ‌ها را مثال زدنی و تامل برانگیز می‌دانند. جمعی از این کاربران بازگشت این سگ به سمت پزشکان را نشان تشکر و علاقه او به آنها عنوان می‌کنند که برای سلامتی و نجاتش تلاش کرده‌اند. جمعی دیگر از کاربران نیز با اشاره به اینکه سگ‌ها و حیوانات خانگی از ویروس کرونا مصون نیستند، ضمن اینکه تاکنون تست کرونای دو سگ مثبت اعلام شده است، از مردم خواستارند تا حیوانات خود را در میان عموم رها نکنند و از بوسیدن آنها خودداری کنند تا جان این حیوانات دوست‌داشتنی به خطر نیفتد.

View this post on Instagram

A post shared by USA TODAY (@usatoday) on

گروهی از کاربران رفتار این سگ را با برخی از انسان‌ها مقایسه می‌کنند و عنوان می‌کنند او قدران زحمات پزشکان و کادر درمانی است، در حالیکه هستند افرادی که در این بحبوحه‌ و همه‌گیری جهانی ویروس کرونا بدون در نظر گرفتن زحمات بی‌وقفه کادر درمانی و شرایط کشور خود و زیر پا گذاشتن قوانین قرنطینه سلامتی خود و دیگران را به خطر می‌اندازند.

View this post on Instagram

A post shared by Rain (@rainaginglikeafineweim) on

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان