آیا داشتن رابطه جنسی زیاد برای همسران خوب و مفید است یا مخرب و خطرناک؟

یک حقیقت جالب: رابطه جنسی زیاد و مکرر یک رابطه جنسی سالم است! مزایای رابطه جنسی زیاد را دست کم نگیرید.

آیا داشتن رابطه جنسی زیاد برای همسران خوب و مفید است یا مخرب و خطرناک؟

یک حقیقت جالب: رابطه جنسی زیاد و مکرر یک رابطه جنسی سالم است! مزایای رابطه جنسی زیاد را دست کم نگیرید.

چرا رویکرد «ازش استفاده کن و گرنه از دستش میدی» حال رابطه و بدن شما را خوب می‌کند؟

سؤال: شوهرم می‌گوید حتی اگر حس کنیم دوست نداریم هم باید رابطه جنسی را داشته باشیم و آن را نادیده نگیریم و گر نه این موقعیت را از دست می‌دهیم. آیا چنین چیزی حقیقت دارد؟

پاسخ: با این که میل جنسی مرد بسیار متفاوت از میل و کشش جنسی زن است اما کاملا درست است که اگر هر دوی شما از این موقعیت استفاده نکنید از دستتان می‌رود.

مردان به طور متوسط 3 تا 5 بار در شب نعوظ آلت جنسی را تجربه می‌کنند؛ این تعداد اضافه بر انزال‌هایی است که در نتیجه فعالیت جنسی برای هر مرد رخ می‌دهد. نعوظ برای سلامت عضلات آلت جنسی مرد بسیار اهمیت دارد و اکسیژن مورد نیاز را به این اندام می‌رساند. نعوظ به سلامت اعصال آلت جنسی مرد کمک می‌کند و باعث می‌شود رابطه جنسی به  یک عادت سالم مبدل شود.

این مطلب را هم بخوانید: فواید رابطه جنسی برای سلامت همسران؛ هر چه بیشتر باشد، بهتر است!

مزایای رابطه جنسی زیاد برای مردان و زنان

طی یک سری تحقیقات جدید در فنلاند مشخص شد مردانی که یک بار در هفته رابطه جنسی دارند، نیم برابر کمتر از مردانی که کمتر رابطه جنسی دارند دچار اختلال در نعوظ می‌شوند. در زنان، رابطه جنسی زیاد باعث می‌شود گردش خون به اندام تناسلی او بیشتر تحریک شود. در عوض، رابطه جنسی باعث لیز شدن و حفظ کشسانی و انعطاف‌پذیری بافت واژن می‌شود؛ یعنی دو عامل مهم در زنان که باعث لذت بردن از رابطه جنسی می‌شود.

این مطلب را هم بخوانید: نتیجه تحقیقات: داشتن رابطه جنسی بیشتر، یائسگی زودرس را در زنان به تعویق می‌اندازد

برخی محققان بر این باورند که یک عنصر روانشناختی هم وجود دارد. اگر مدت زمان زیادی بدون رابطه جنسی بمانید، ممکن است دیگر نخواهید رابطه جنسی داشته باشید. تا حدودی به این دلیل عدم تمایل در شما رخ می‌دهد که خاموش کردن میل جنسی به شما کمک می‌کند از احساس سرخوردگی جنسی پیشگیری کنید. هر چه بیشتر رابطه جنسی داشته باشید در واقع بیشتر به نزدیکی زناشویی علاقه‌مند می‌شوید.

کیش تور
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان