مژده دواین جانسون به طرفدارانش: هابز و شاو ۲ در راه است

دواین جانسون ستاره ۴۸ ساله سینمای اکشن خبر از تدارک برای تولید «سریع و خشن تقدیم می‌کند: هابز و شاو۲» Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw داد. فیلمی که نسخه اول آن با بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری سال گذشته میلادی در مجموع گیشه آمریکا و دیگر کشورها بیش از ۹۰۰ میلیون دلار فروخت.

مژده دواین جانسون به طرفدارانش: هابز و شاو 2 در راه است

دواین جانسون ستاره 48 ساله سینمای اکشن خبر از تدارک برای تولید «سریع و خشن تقدیم می‌کند: هابز و شاو2» Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw داد. فیلمی که نسخه اول آن با بودجه 200 میلیون دلاری سال گذشته میلادی در مجموع گیشه آمریکا و دیگر کشورها بیش از 900 میلیون دلار فروخت.

به گزارش بانی فیلم به نقل از اسلش فیلم، دواین جانسون، بازیگر نقش لوک هابز در فرنچایز سری فیلم های «سریع و خشن» در اینستاگرامش از تدارک کمپانی یونیورسال برای ساخت قسمت دوم «سریع و خشن تقدیم می‌کند: هابز و شاو هابز و شاو» خبر داد و نوشت: «ما درحال توسعه فیلم بعدی هستیم و به همین علت بسیار هیجان‌زده ام. ما اکنون باید به ایدهو تصمیم مناسب برسیم و مسیر آینده را انتخاب کنیم».

در فیلم «هابز و شاو1» ساخته دیوید لیچ، دو شخصیت هابز و دکارد شاو با بازی دواین جانسون و جیسون استیتهام برای جلوگیری از شیوع یک ویروس کشنده که دنیا را تهدید می‌کرد، با یکدیگر همکاری می کردند. ادریس البا و هلن میرن دیگر ستاره های این فیلم بودند.

این درحالی است که اکران نهمین فیلم از مجموعه «سریع و خشن» به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماها تا سال 2021 عقب افتاده است.

اشتراک گذاری در:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان