استاندار چهارمحال و بختیاری از مردم برای اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی قدردانی کرد

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری، در پیامی از مردم استان جهت اجرا و تحقق طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در روز طبیعت، قدردانی کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری از مردم برای اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی قدردانی کرد

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا، اقبال عباسی در پیام خود از مردم فهیم استان جهت رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در روز طبیعت تشکر و آن تمامی فعالان در تحقق این طرح  تقدیر کرد.

در متن پیام اقبال عباسی آمده است:هر ایرانی با تمام وجود دوست دارد در روز سیزده نوروز در دل طبیعت، با تماشای جلوه‌های زیبا، رنگارنگ و روح‌بخشِ بهار، آیینه دل را جلا و آرامش دهد و در کنار سبزه و آبِ روان، به روح و روان خویش، شادی و صفا بخشد ولی امسال، به علت بروز و شیوع بیماری کرونا، به یقین، رعایتِ فاصله فیزیکی و «درخانه ماندن»، تنها راه آرامشِ دل، سلامتِ جسم و آسودگیِ خاطر بود که مردم شریف استان با رعایت نمودن به پیشگیری از شیوع ویروس، اهتمام ورزیدند.

در این پیام استاندار تاکید شده است:اینجانب با کمال مسرت از این اقدام نتیجه بخش مردم فهمیده و همراه استان، نهایت قدردانی و تشکر خود را از آحاد مردم عزیز چهارمحال و بختیاری برای رعایت موازین طرح فاصله گذاری اجتماعی و در خانه ماندن در روز سیزده فروردین و همه عوامل تلاشگر انتظامی، سپاه، بسیج، منابع طبیعی، محیط زیست، هلال احمر، دستگاه‌های مسئول، دهیاران و شوراهای اسلامی،فرمانداری‌ها، بخشداری ها و شهرداری ها و حوزه بهداشت و درمان اعلام می‌نمایم، ان‌شاالله همه در کنار هم با اراده، مصمم و عمل به توصیه‌های حافظان سلامت و ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا بزودی بر این بیماری فایق آییم.

به گزارش ایرنا، در سالیان گذشته مردم در سیزدهم فروردین به دل طبیعت می‌رفتند که امسال به دلیل شیوع کرونا مردم از حضور در بوستانها و تفرجگاه‌ها و طبیعت منع شدند و بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها در روز طبیعت تعطیل شد.

بیماری ویروسی کرونا یا کووید 19 به بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان