روز طبیعت بدون تخلف در خراسان شمالی

بجنورد - ایرنا- رییس پلیس راه خراسان شمالی گفت: همراهی مردم با طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، روز طبیعتی بدون تخلف را برای این استان رقم زد.

روز طبیعت بدون تخلف در خراسان شمالی

سرهنگ علیرضا حسین زاده، چهارشنبه‌شب به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، تردد در جاده ها بسیار کاهش یافت و ترددهای خارج استانی نیز به کمترین میزان رسید،  به طوری که می توان گفت قریب به اتفاق ترددهای برون استانی، مربوط به کامیون ها بود.  

وی گفت: روز طبیعت امسال و با اجرای طرح فاصله گذاری، متفاوت از سال های گذشته رقم خورد که شاهد کمترین میزان تردد در جاده های منتهی به ییلاقات بودیم، البته با همراهی دهیاری ها و اعضای شوراهای اسلامی روستاها، تردد به روستاها نیز کنترل شد.

سرهنگ حسین زاده اظهار داشت: همراهی مردم، لازمه موفقیت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و قطع زنجیره ویروس کرونا است.

وی افزود: کاهش تردد در جاده ها،  نشان دهنده استقبال مردم از اجرای این طرح است و امید می رود این همراهی تا پایان قطع زنجیره ویروس کرونا ادامه داشته باشد.

رییس پلیس راه خراسان شمالی افزود: برای پاسخ به نیاز مردم، کامیون های حامل کالای اساسی و مایحتاج مردم، محدودیتی برای تردد ندارند.

طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، مصوبه ملی است که از سوی کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مستقر در وزارت کشور، مدیریت، اجرا و نظارت می‌شود.

مدت تعیین شده برای اجرای این طرح هشتم تا بیستم فروردین جاری است که در صورت تصویب ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تمدید خواهد شد.

به حداقل رساندن مسافرت‌های بین‌شهری نیز از مواردی است که در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی پیگیری می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان