امروز ۲۶۵ ایرانی از مرز بازرگان وارد کشور شدند

ارومیه- ایرنا- مدیرکل گمرک بازرگان گفت: از ساعت ۱۴ امروز، چهارشنبه تاکنون ۲۶۵ نفر از هم‌وطنان ایرانی از طریق مرز بازرگان وارد کشور شدند و در محل‌های مشخص اسکان یافتند.

امروز 265 ایرانی از مرز بازرگان وارد کشور شدند

صادق نامدار شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمامی اتباع ایرانی بعد از غربالگری توسط شبکه بهداشت و درمان ماکو که در گمرک مستقر هستند، توسط اتوبوس به محل اسکان در شهر بازرگان انتقال یافتند.

وی با اشاره به اینکه احتمال ورود 160 مسافر دیگر به ایران نیز با یک روز فاصله وجود دارد، بیان کرد: محدودیت تردد و غربالگری این مسافران بر اساس پروتکل‌های بهداشتی اعمال می‌شود.

«نامدار» همچنین یادآوری کرد که با توجه به انفجار خط لوله گاز در نقطه صفر مرزی کشور ترکیه طی روز دوشنبه گذشته، محدودیت‌هایی نیز برای دریافت کامیون‌های ترکیه از سوی کشور همسایه اعلام می‌شود.

وی گفت: زمان پذیرش کامیون به وقت کشور ترکیه ساعت 10 تا 12 اعلام شده که با توجه به کم بودن تعداد کامیون‌ها، همین زمان محدود برای این کار مناسب است.

غربالگری بهداشتی اتباع ایرانی که پس از کسب مجوزهای لازم از سفارت یا کنسولگری‌های ایران در ترکیه از امروز، چهارشنبه به تدریج وارد کشور می‌شوند، دغدغه‌ای جدید برای ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونای آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود.

این مسافران از مرز بازرگان وارد شهرستان ماکو می‌شوند و بر اساس مصوبه بیست‌وسومین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا که در روز جاری برگزار شد، باید پس از ورود به ایران غربالگری شوند و پس از توقف چندین روزه و کسب اطمینان از مبتلا نبودن آنان به ویروس کرونا، به مقصد خود سفر کنند؛ هرچند سفر داخلی آنان نیز با توجه به ممنوعیت‌های سفر، به هماهنگی‌های کشوری نیاز دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان