۳ هزار نفر اجرای طرح فاصله گذاری در تبریز را بر عهده دارند

تبریز-ایرنا- فرماندار شهرستان تبریز گفت: تعداد بیش از ۳ هزار نفر از نیروهایی اجرایی اعم از نیروهای انتظامی و شهرداری ها کنترل طرح فاصله اجتماعی در این شهرستان را بر عهده دارند.

3 هزار نفر اجرای طرح فاصله گذاری در تبریز را بر عهده دارند

بهروز مهدوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، ضمن تشکر و قدردانی ویژه از مردم شهرستان تبریز که در 13 فروردین نهایت همکاری را با ستاد کرونای شهرستان داشتند، افزود: مردمی که روز گذشته از خانه های خود بیرون نیامدند در حقیقت کادر درمانی و پزشکی را کمک کردند و این حرکتی ماندگار بود که همت عمومی را نشان داد.

وی با بیان اینکه روز گذشته 99 درصد مردم با توصیه های مسوولان عمل کردند، اظهار داشت: 3 هزار نیروی نظامی و انتظامی، شهرداری، بسیج و ارتش روز گذشته با قدرت تمام پای کار بودند تا اجازه ندهند کسی در پارک ها و باغ ها اتراق کند.

مهدوی ادامه داد: روز گذشته تمامی 12 مبداء ورودی شهرستان تبریز تحت کنترل کامل بود که توسط بسیجیان، ارتش و نیروهای راهنمایی و رانندگی این عملیات به خوبی اجرا شد و همچنان ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در همین راستا تمام راه های روستایی شهرستان نیز بسته است.

مهدوی با اشاره به میانگین آمار فوتی روزانه 9 نفر و ابتلای 70 تا 80 نفر در استان، افزود: آمار روزهای آینده کرونایی آذربایجان شرقی و تبریز همت و همکاری روز گذشته مردم را به درستی نشان خواهد داد.

وی با اشاره به سپری شدن روزهای سخت به دلیل شیوع ویروس رونا، از آحاد مردم شهرستان تبریز درخواست کرد تا همچنان همکاری و تعامل خود را با در منزل ماندن ادامه دهند.

طرح فاصله گذاری اجتماعی تا 20 فروردین ادامه دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان