استاندار: واحدهای تولیدی همدان طبق پروتکل وزارت بهداشت فعالیت می‌کنند

همدان- ایرنا- استاندار همدان با بیان اینکه اشتغال و تولید اولویت نخست استان محسوب می‌شود گفت: واحدهای تولیدی طبق پروتکل وزارت بهداشت کار خود را ادامه می‌دهند.

استاندار: واحدهای تولیدی همدان طبق پروتکل وزارت بهداشت فعالیت می‌کنند

سید سعید شاهرخی روز پنجشنبه در جلسه بررسی سیاست‌های اقتصادی استان همدان در سال جهش تولید اظهار داشت: اگرچه شرایط متفاوت کشور و درگیری با ویروس کرونا باعث کند شدن بخشی از فعالیت ها در کشور شده اما طبق تاکید رییس جمهوری باید واحدهای تولیدی با قدرت کار خود را ادامه دهند.

وی تاکید کرد: سال جاری که از سوی رهبر معظم انقلاب سال "جهش تولید" نامگذاری شده رسالت همه ما را در توجه بیشتر به تولید، اشتغال و معیشت تعریف می‌کند.

به گفته شاهرخی ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان‌ها و حمایت از سرمایه‌گذاران از اولویت‌های سال جدید است و در حوزه سرمایه گذاری داخلی و خارجی باید حرکت مهم و متفاوتی انجام شود.

وی اضافه کرد: راه‌اندازی طرح های شاخص استان و به سرانجام رساندن آنها را در سال جهش تولید با جدیت دنبال می کنیم و حمایت ویژه ای از تولید استان خواهیم داشت.

شاهرخی با اشاره به تدوین سند عملیاتی توسعه استان بر اساس کار کارشناسی افزود: اجرای طرح های استان باید مبتنی بر این سند و منطبق با شعار امسال باشد.

استاندار همدان شناسایی و پردازش ظرفیت های مهم استان را ضروری دانست و گفت: پس از شناسایی، طرح های مطالعاتی انجام تا آماده ارائه به سرمایه گذاران شود.

وی از غارعلیصدر به عنوان ظرفیت خوبی برای تحول استان یاد کرد و افزود: در سال جاری میراث فرهنگی، صنایع و گردشگری  باید منشا تغییر و تحولات بسیاری شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان